Hocam yanlış anlaşıldım galiba duasız hiç olurmu ben daha sonra gezmenin yararı olurmu diyecektim Yaradanımızdan dua ile iyilikler bekleriz. O da bize kâh şimdi kâh sonra kulunun istediğini verir.


Sent from my iPhone using Tapatalk