• 03-10-2012, 11:51:26
    #37
    tatilmekan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benide eklermisiniz arkadaşlar. http://www.alexa.com/siteinfo/habermekan.com TR 7700 GB 1.286.493
    sarimakas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gruba katılmak istiyorum
    işimi düzenli yaparım . bundan emin olun
    http://www.alexa.com/siteinfo/http://www.yorumpark.com
    Arkadaşlar grupta tüm arkadaşlar görevlerini iyi bir şekilde yapıyorlar. Sizden de ricamız bu işi günlük yapmanız sürekli kontrol ediliyor. Gezmeyen olursa sadece haber versin sizden tek isteğimiz arkadaşlarınız olarak bu. Ben bundan çok fayda gördüm. Sizde eminim ki göreceksiniz. Alexa 479K larda başladım. Şimdi ise 253K lardayım.

    Gruba alındınız az sonra eklemeyi yapacağım.
  • 03-10-2012, 13:05:25
    #38
    Üyeliği durduruldu
    + Gezinti Bildirimi:
    - 13:04 saatlerinde ve 03 eylül tarihinde gezinti başladı / bitirildi
    - 14:06 saatlerinde ve 03 ekim tarihinde gezinti başladı / bitirildi
    - IP:
    78.171.159.64
  • 03-10-2012, 13:23:45
    #39
    03.10.2012
    IP Adresiniz
    78.xxx.xxx.14

    Gezinti başlamıştır.
  • 03-10-2012, 19:15:52
    #40
    217.248.14*.*** adresi ile siteler gezildi. 03.10.2012
  • 03-10-2012, 19:34:35
    #41
    19:34 -03/10/2012 gezintisi başladı. aralarla gezinti 22:49 da bitti.
    - IP:88.xxx.xxx.227
  • 03-10-2012, 21:50:30
    #42
    03.10.2012
    Başlama : 20:38
    Bitiş : 21:49
    ip : 78.187.6.93
  • 03-10-2012, 23:07:29
    #43
    Sağlam guzel bır grup olduk gibi beyler?

    3 Ekim 2012
    Sİteler geziliyor.
    78.***.*.79
  • 04-10-2012, 00:23:48
    #44
    23.53 başlandı
    212.253.253.xx

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:59:01 -->-> Daha önceki mesaj 23:54:45 --

    10 kişi ile sınırlı kalamsın bence gezmişken 30 kişnin sayfasını gezeriz onalrda bizimkini gezmiş olurlar

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan 04-10-2012 mesaj 00:09:14 -->-> Daha önceki 03-10-2012 mesaj 23:59:01 --

    piruzeye yorum yapıldı fotoğraflarda beğenme yapıldı... o derece yani 00.20 de çıkış yapılacak bugün bir daha giriş yapıcam

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:23:48 -->-> Daha önceki mesaj 00:09:14 --

    ArkadaŞlar sayiyi 15 e Çikaralim mi gezebİlİrmİsİnİz
  • 04-10-2012, 00:30:21
    #45
    Bence çıkartabiliriz. Ne de olsa zaten girişler yapıyoruz. Ama tek sıkıntı gezmeyenler olabilir. Şu an sağlam bir grup olduk gibi.