• 29-05-2006, 16:42:37
    #10
    xml dosyasında tanımlanmıs hepsı geldımı goruyor otomatık olarak
  • 29-05-2006, 16:43:20
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Onu sitene getirmek önemli radmin yapmıştır bişeyler onlarda gelmiştir
  • 29-05-2006, 17:22:49
    #12
    örümcek kızlarla tanıştıracam onları
  • 29-05-2006, 19:34:54
    #13
    Misafir
    desenize mrmanson kriz geçirecek
  • 30-05-2006, 00:53:53
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    larbin, nedir?
    bi ara bana da kafayı takan gereksiz bir orumcektir...
    hafızam yanıltmıyor ise, bazılarına cok fazla takıp adamların bw lerini somurdugunden yabancı forumlarda cok kisini canını sıkıyor, kurtulma cozumuj arıyordu.. yalnız hatta robot.txt lere bile riayet etmiyomus...
    galiba bi kurulma asamasında bi aram motyorunun botu işmiş, lakin
    o zamanlar botun ismi var ama cisminin oldugu website henuz yok idi
  • 30-05-2006, 02:00:33
    #15
    vay be yaw en güzeli yahoo galiba her sitede bir sürü slurp var
  • 30-05-2006, 08:00:56
    #16
    Alıntı
    motor
    Diğer botların ahlakını bozmasında