Bu botlar yeni düştü pazara :)
15
●1.127
- 29-05-2006, 16:42:37xml dosyasında tanımlanmıs hepsı geldımı goruyor otomatık olarak
- 30-05-2006, 00:53:53Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.larbin, nedir?
bi ara bana da kafayı takan gereksiz bir orumcektir...
hafızam yanıltmıyor ise, bazılarına cok fazla takıp adamların bw lerini somurdugunden yabancı forumlarda cok kisini canını sıkıyor, kurtulma cozumuj arıyordu.. yalnız hatta robot.txt lere bile riayet etmiyomus...
galiba bi kurulma asamasında bi aram motyorunun botu işmiş, lakin
o zamanlar botun ismi var ama cisminin oldugu website henuz yok idi