Merhaba Sevgili Webmaster arkadaşlar, bilincsizce ihalelerden aldığım ve 2 seneye yakındır panelimde olan bazı domainleri projelendirmek istediğimde site kurulumlarını yapıp google amcayı beklerken bir gariplik olduğunu sezdim ...İndex bakıyorum yok info bakıyorum yok olacak bekle gelecek bekle derken googledan tek bir hit alamadım.....ama domain ban hiç aklıma gelmedi gelen hit var tabi girişler olunca şüphelenmedim meğer yandex ablamız yolluyorumuş hitleri..
Google banı nasıl açtırırım arkadaşlar ben almadan önce banlı olan bilmeden aldığım bu banlı domainleri napacağım yardım lütfen

.
İtiraz edersem domainlerin benden önceki sahibinde banlandığını ıspat edersem açılırmı yada böyle bir itiraz şansım varmı..Çaresi olmayan bir şeymi.neler yapmalıyım bilenler paylaşırsa sevinirim..