siteyi 3 gün önce açtım. seo olayını tamamen kendim kodladım. 404.asp ile yaptım. sitemap yükledikten sonra hata verdi. hatayı şurda sormuştum:
https://www.r10.net/yeni-baslayanlar/...ata-geldi.html
ayrıca dosya ile sitemi doğrulayamıyorum. şu hatayı veriyor.
404 (dosya bulunamadı) hata sayfanızın başlıkta 200 (Başarılı) kodunu döndürdüğünü belirledik.
bu konuda bir bilgisi olan var mı?
dosya ile sitemi doğrulayamıyorum.
0
●483