siteyi 3 gün önce açtım. seo olayını tamamen kendim kodladım. 404.asp ile yaptım. sitemap yükledikten sonra hata verdi. hatayı şurda sormuştum:
https://www.r10.net/yeni-baslayanlar/...ata-geldi.html
ayrıca dosya ile sitemi doğrulayamıyorum. şu hatayı veriyor.
404 (dosya bulunamadı) hata sayfanızın başlıkta 200 (Başarılı) kodunu döndürdüğünü belirledik.
bu konuda bir bilgisi olan var mı?