merhaba arkadaşlar,
autopligg programım var lisanslı kurcaladım araştırdım beceremedim. bilen bir arkadaş 15-20dk anlatsa yeterli görüyorum. yardımlarınızı bekliyorum.
Autopligg Kullanmayı Bilen ?
6
●1.362
- 14-08-2012, 03:33:31Üyeliği durduruldu
- 14-08-2012, 03:41:43Esasen sitesi kapalı sanıyordum onun için sormuştum, şimdi baktım açıkmışEro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
C:\Documents and Settings\KENDI-PC-USERINI-YAZ\Local Settings\Application Data\AP6 (xp, sende başkaysa bulursun zaten)
Burda bir e-book var takıldığın yerlerde bakarsın, zaten zor bişey değil biraz hesap açmalarda felan zorlanırsın yeni olduğun için göndermek felan çok kolay - 14-08-2012, 03:43:45Üyeliği durdurulduzaten o hesap olaylarını falan bi kere yaptıktan sonra bitecek ama yapamadım.ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle