• 29-09-2007, 01:31:21
    #10
    CYBEЯAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlış bilgi

    eğer yönlendirildiği domain kapalı ise yani içeriği yoksa boştaysa domain fake olsada cachelenmemş halnde info boş çıkar

    her infosu boş çıkan valid olmaz
    bende şöyle düşünüyorum.Daha önce başka bir adrese yönlendirilerek pr kazanmış bir site düştü diyelim,indexleri de silindi.Bence sen bu domaini tekrar regleyip google tekrar indexlerse bana göre fake olma durumu ortadan kalkıyor.Denemek lazım aslında
  • 29-09-2007, 01:38:59
    #11
    triangle ben örneklerini denedim.Tamamen senin becerine kalmış birşey domaini aldığın gibi bırakırsan elinde patlar. Ama geliştirirsen valid olma şansı çok yüksek suana kadar elimde kalmadı hiç çok şükür..
  • 29-09-2007, 01:48:17
    #12
    mesela boşta infosu olmayan bir domain gördünüz ve bunu reglediniz. ve domain pr 5
    sonra site kurdunzu google geldi indexledi sitenizi. ve siteniz valid oldu.

    ama bu valid olan pr5 h,ç birişe yaramaz ..
    kısacası boşta bulupta alınan prli domainlarden bi cacık cıkmaz
  • 29-09-2007, 01:53:55
    #13
    rainmaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mesela boşta infosu olmayan bir domain gördünüz ve bunu reglediniz. ve domain pr 5
    sonra site kurdunzu google geldi indexledi sitenizi. ve siteniz valid oldu.

    ama bu valid olan pr5 h,ç birişe yaramaz ..
    kısacası boşta bulupta alınan prli domainlarden bi cacık cıkmaz
    bunu neye göre söylüyorsun ? eğer domainin yaşına göre söylüyorsan 7-8 senelik olupta 5 para etmeyen domain çok piyasada. Yok backlinkine göre söylüyorum diyorsan ona bişey diyemem her düşen domainin backlinin sıfırlanmadıgını biliyosundur. Bu kontrolu de domaini regleyen kişi yapacak.
  • 29-09-2007, 01:59:19
    #14
    düşmüş prli domainler için diyorum yani anlatabildim mi infosu bulunmayan.

    backlink felan ile alakası yok.forumda uzun zamandır bu işi yapanlarada sorabilirsin
  • 29-09-2007, 02:04:48
    #15
    Ben belki burada uzun zamandır yapmıyorum ama uzun zamandır "dp" de takibini yapiyorum bu işin, zamanında sorduğumuz kişilerde maddi bi bedel karşılığında anlatabileceklerini söylediler zaten. ya "dp" dekiler bu işi hiç bilmiyor ya siz çok iyi biliyorsunuz.
  • 29-09-2007, 02:08:05
    #16
    canimsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben belki burada uzun zamandır yapmıyorum ama uzun zamandır "dp" de takibini yapiyorum bu işin, zamanında sorduğumuz kişilerde maddi bi bedel karşılığında anlatabileceklerini söylediler zaten. ya "dp" dekiler bu işi hiç bilmiyor ya siz çok iyi biliyorsunuz.
    ne kadar uzun zamandır takılıyorsunuz

    dp demi takılıyorsun ne güzel ben hiç takılmıyorum zaten oraya
    desperrado ya sorabilirsin bu konu hakkında soruları ..
    kafanıza göre takılın bilgilerimi bildiklerimi söledim ben hadi eyw
  • 29-09-2007, 02:11:24
    #17
    kimlere sordunuz ayrıca merak ettim ?
    varsa konu linki alıyım
  • 29-09-2007, 02:13:08
    #18
    boÅŸver rainmaks ben
    Alıntı
    kafanıza göre takılın bilgilerimi bildiklerimi söledim ben hadi eyw
    bu dediğinden yapıyorum. Hadi Eyw.