sitenin hale gelmesinde sanırım uzun başlıklar ve uzun etiketler etkili oldu simdi bunun telafisi varmı diye sormak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim.
27 temuzdan bugüne kadar açtığın konu ve etiketleri silip tekrar değerlendirme talebinde bulun. Belki çözüm olabilir. 2 yıl önceydi böyle birşey yaptım sitem düzeldi benim de sitem bot ile çekilen kopya içerikten sandbox yemişti içeriği sildim site düzeldi.
27 temuzdan bugüne kadar açtığın konu ve etiketleri silip tekrar değerlendirme talebinde bulun. Belki çözüm olabilir. 2 yıl önceydi böyle birşey yaptım sitem düzeldi benim de sitem bot ile çekilen kopya içerikten sandbox yemişti içeriği sildim site düzeldi.
Teşekkürler değerlendirme talebinde bulunmak için ne yapmalıyım?
Tüm konularını ve fazla olan etiketlerini düzenle, ayrıca açtığın konuların başlıklarıyla aynı olmasını özen gösterin. Son olarak yazılarınızdaki min etiketler 2 olsun, max etiketler ise 4'ü geçmesin. bunları yaptıktan sonra 1 hafta sonra google ya tekrar değerlendime gönderin. Geçmiş olsun!
Tüm konularını ve fazla olan etiketlerini düzenle, ayrıca açtığın konuların başlıklarıyla aynı olmasını özen gösterin. Son olarak yazılarınızdaki min etiketler 2 olsun, max etiketler ise 4'ü geçmesin. bunları yaptıktan sonra 1 hafta sonra google ya tekrar değerlendime gönderin. Geçmiş olsun!