• 09-08-2012, 22:13:47
    #10
    Yazmak için yazmak.
  • 09-08-2012, 22:49:27
    #11
    Olumlu olumsuz yazılarınız için teşekkür ederim arkadaşlar.
  • 09-08-2012, 22:56:54
    #12
    Seo'da başarısızlığın nedeni bir seo uzmanı ile çalışmamaktır yani.R10 da okuduğum en yararlı makale.
  • 11-08-2012, 01:31:59
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benim o kadar uğraştan sonra bildiğim bir şey var kesin... SEO uzmanı olsanız da SEO hizmeti alabilirsiniz. Neden??? Çünkü her işi yapacak zamanınız, zamanınız varsa bile enerjiniz olmayabilir ve bazı işleri güvendiğiniz diğer SEO uzmanlarına yaptırabilirsiniz... Bazen bir şeyi nasıl yapacağını bilmek de, o şeyi en iyi şekilde yapmaya yetmeyebiliyor.