• 21-09-2007, 11:16:30
    #1
    Arkadaşlar geçen hafta çarşamba günü www.dizisi.info adlı domaini ekledim.Domaini google a pazar günü ekledim.Pazartesiden itibarende günde2-3 tane link değişimi yaptım fakat google bir türlü sitemi indexlemedi tek sayfasını bile. İwebtoolda test yaptırdım bana şu sonuçu verdi.

    İndexi olmayan bir domaini banlanmış göstermesi normal değilmi ?

    http://www.iwebtool.com/google_banne...ww.dizisi.info
  • 21-09-2007, 11:26:45
    #2
    orda diyor ki;

    It is either new or MAY BE banned.

    bu banlandın anlamına gelmez. siten yeni demişsin, az bekle indexlenir
  • 21-09-2007, 11:27:39
    #3
    daha önce reglediğim domainler 2 gün içinde indexleniyordu bunu bir türlü indexlemedi...
  • 21-09-2007, 11:29:07
    #4
    Üyeliği durduruldu
    asıl yeni domain ban yer : )

    ama daha seninkini indexlememiski ban yiyesin

    iwebtool vb. siteler hep googledeki index sayısına göre ban olup olmadığını gosterir.
    senin index olmadığı icin daha, ban olarak gösteriyor..
  • 21-09-2007, 11:29:59
    #5
    yeni domainle birden link değişimi yapmanıda tavsiye etmem, sabırlı olmalısın
  • 21-09-2007, 11:34:15
    #6
    izmirli_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar geçen hafta çarşamba günü www.dizisi.info adlı domaini ekledim.Domaini google a pazar günü ekledim.Pazartesiden itibarende günde2-3 tane link değişimi yaptım fakat google bir türlü sitemi indexlemedi tek sayfasını bile. İwebtoolda test yaptırdım bana şu sonuçu verdi.

    İndexi olmayan bir domaini banlanmış göstermesi normal değilmi ?

    http://www.iwebtool.com/google_banne...ww.dizisi.info

    Bekle indexlenir.Ayrıca daha indexi olmayan domainle günde 2-3tane link değişme.
  • 21-09-2007, 11:34:57
    #7
    peki bekleyeyim o zaman.Teşekkürler Arkadaşlar.
  • 21-09-2007, 11:41:03
    #8
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    evet bende aynı korku wardı ama benm domain dusupde aldıgımdan dolayıydı

    domainin 3. gununde indexleme baslamıstı..
  • 21-09-2007, 13:40:08
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Her şey 1 dakikada gelişmiyor dostum Önce bekle , sonra saldır..

    Kolay gelsin.