Korkutmak gibi olmasın benim bir alan adım 6.cı ayda indexlendi.Banlandıgımı düşündüm çok araştırdım ama bir sonuc yok kendi kendine indexledi.Ardından bi 6 ay açık kaldı çok kazandırdı Allaha şükür sonra ban yedi şuanda banlı
daha önce benimde oldu...
GençyaÅam.Net alan adı 6 ayda indexlendi

Banlı olduğunu düşündüm artık umudu kesmiştim okulda rasgele bir baktım 2 k indexlemiş
olm ne bu acele
bekle hele bi kemal dün açtın bügun indexlenmesini bekliyorsun blogspotmu sandın

alıştınız oraya
Yok artık bloglarımı bile geç indexliyor

Ne yaptım yav