• 16-09-2007, 15:02:34
    #1
    Merhaba, link değişimi yapıyoruz ediyoruz belirlediğimiz bir kelimede üste çıkmak için şimdi soracağım soru şu.

    mesela ben sohbet kelimesi olarak link veriyorum sitemin dizinlere kayıt olurkende başlık bölümüne sohbet kelimesinde üste çıkmak için sohbet olarakmı yazacağım yoksa dizinlerin bu tür bir yararı yokmu ?

    dizinlere bakıyorum herkes ilgi çekici başlıklar yazmış ama ben ziyaretçi gelsin istemiyorum sadece googleda üste çıkmak istiyorum.
  • 16-09-2007, 15:33:46
    #2
    Üyeliği durduruldu
    dostum ben bir yararını görmedim şahşen ama gören arkadaşlar varsa bizde anlatırsa iyi olur
  • 16-09-2007, 15:53:08
    #3
    hangi kelimede yukarı çıkmak istiyorsun o kelimeden link al "sohbet" kelimesi gibi tavsiyem sohbet olaylarına girme çünkü en fazla spam ve link değişimi yapılan site türlerinden yani atı alan üsküdarı geçti bile
  • 16-09-2007, 16:03:01
    #4
    hiçbir zaman geç değildir bence ama sen üsküdar a gelene kadar onlar edirneye vararlar haberin olsun Yani onlar 1 gidiyorsa sen iki gitmelisin. Ayrıca sohbet diye almanı tavsiye ederim ama dizinlere kayıt olacağına parayla sohbet sitelerinden karşılıksız link al...
  • 16-09-2007, 16:24:44
    #5
    hayır ben örnek verdim sohbette yükselmeye çalışmıcam misal olarak dedim.. dizinlere kayıt olurken site başlığı bölümüne hangi kelimede yükselmek istiyorsam onumu yazacağım olay bumudur ?
  • 16-09-2007, 17:47:50
    #6
    ZdMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır ben örnek verdim sohbette yükselmeye çalışmıcam misal olarak dedim.. dizinlere kayıt olurken site başlığı bölümüne hangi kelimede yükselmek istiyorsam onumu yazacağım olay bumudur ?
    eh basamaklardan biri de bu.
    sadece olay bunla bitmiyor.