• 06-01-2011, 20:26:30
    #10
    Kardeşim niye siteler üzerinde kural ihlali var mı yok mu diye araştırmakla zaman kaybediyorsun yap kendii sitene ya da yapma yapana da karışama ban yerse yapan yer sana ne oluyor acaba?
  • 06-01-2011, 20:27:41
    #11
    peki bilgiler için sağolun google zaten adil hareket etmeyeni kendi bulur bekleyip görürüz.aslında konuya yanlış giriş yaptım nese uzatmayalım.

    her siteyi incelemiyorum zaten bi tanesi gözüme çarptı onun için yazdım.2-3 ayda 100000 index alınca garibime gitti.incelediğim site özel bi mesele burdan ayrıntı yazmayacağım.yoksa piskopat gibi kural ihlali yapan site aramıyorum.ben işime bakarım yapan istediğini yapar sadece bi site iç.in sordum ama yanlış anlaşıldı mesajım.
  • 06-01-2011, 22:51:57
    #12
    iyide o zaman reklamlar olmaz reklam olmayınca da sitenin anlamı yok ?
  • 06-01-2011, 22:57:08
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Adam misafirlere kapatıyorsa şikayet etmen ne kadar tuhaf bir durum, belki sadece belli bi tabakaya hitap ediyo ki bunu google kendi hizmetlerinde sağlıyor.
  • 06-01-2011, 23:08:13
    #14
    Bu Söyledigini tüm forumlar yapıyor. Google indexlesin diye tüm içerik açık oluyor ziyaretiler gelip üye olsun diye ziyaretçilere kapalı oluyor.