• 15-09-2007, 01:08:30
    #1
    merhaba arkadaslar ben siteim programlıyorum fakat google sistem bi tene kadar indexlemesin istiyorum yaklasık 1-2 ay bunu nasıl yapabilirim googleyi kusturmeden
  • 15-09-2007, 01:11:49
    #2
    Üyeliği durduruldu
    dosyaları ftp ye atma
  • 15-09-2007, 01:57:03
    #3
    home edition
    baby web server Application Nesnelerini desteklemiyor
    Sql server
  • 15-09-2007, 02:22:51
    #4
    Demek istediğiniz tam anlamadım fakat sitenizi localhostunuzda yapın tamamladığınız zaman herhangi bir dosya transferi programı ile (ftp) sunucunuza atın. Eğer sunucu üzerinden çalışıyorsanız sitenize ait tüm dosyaları bir test adında klasör oluşturup içine atın ve masaüstünüzde robots.txt dosyası oluşturup için aşağıdaki kodları yazın ve kaydettikten sonra bu dosyayı sunucu ana dizine atın :

    User-agent: *
    Disallow: /test
  • 15-09-2007, 11:20:53
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Yada siteyi bir klasör içine taşıyın. indexte yada başka biyerde o adresin linki olmadığı sürece google indexlemez.
  • 15-09-2007, 11:52:46
    #6
    Sitenizi sadece üyelerin girebileceği gibi yapın, gerçi o zamanda sadece index sayfanızı indexleyebilir.
    diye düşünmekteyim
  • 15-09-2007, 11:57:39
    #7
    <meta name="ROBOTS" content="NOINDEX, NOFOLLOW">
  • 15-09-2007, 12:08:32
    #8
    meta kod ile yapabilirsiniz noxius dediği yöntem tek geçerli yöntemdir
  • 15-09-2007, 14:05:43
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Uggur'un dedigi gibi Disallow: /test seklinde index'lemez BOT'lar...



    ReL4X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yada siteyi bir klasör içine taşıyın. indexte yada başka biyerde o adresin linki olmadığı sürece google indexlemez.
    Sacma Cunku index'liyor...
    Farzedelim ki siten.com/abc diye actin ve linki hicbir yerde yok ama el surcmesi oldu ve ben siten.com/ask sayfana girecegim yerde abc yazdim ve girdim, o zaman girmeyecek mi sayfana
    Kisaca, o sekilde GOOGLE ve diger BOT'lar olsun index'liyor hatta PR bile verebiliyor...