• 02-01-2011, 13:27:51
    #1
    Arkadaşlar geçenlerde burada bir konu okumuştum.Bloglara otomatik yorum yazmak için çıkarılmıştı.Ancak şimdi arıyorum, bulamadım.Ücretsiz bir programdı.
  • 02-01-2011, 13:28:45
    #2
    auto commenter idi adı sanırım.
  • 02-01-2011, 13:34:03
    #3
    Hayır çıkmadı aramalarda.Bir Türk yapımıydı sanırım.
  • 02-01-2011, 13:36:56
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hocam yoktu oyle program ..
  • 02-01-2011, 13:39:31
    #5
    ben biliyorum vardı forumda.
  • 02-01-2011, 13:41:00
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Nasıl yani program konuyu okuyup öylemi yorum yapıyor Alakasız yorumlar bloğunuz için kötü olur yalnız.
  • 02-01-2011, 13:41:53
    #7
    Yaw sanırım dündü baktım blog listesi ekliyordun yorum yazıyordun.Zaten yabancılarda var ama ücretsiz bir arkadaşımız yapmıştı ama kaybettim sayfayı.
  • 02-01-2011, 13:42:48
    #8
    İyi yada kötü bilmiyorumda öyle bi program gördüm neyse ben bi araştirim.
  • 02-01-2011, 13:53:36
    #9
    Bu konuyu diyorsunuz sanırım.