Botları Nasıl Kullanmalıyız? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İpucu:
Botları Nasıl Kullanmalıyız?
11
●
962
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Optimizasyon
İpucu:
Botları Nasıl Kullanmalıyız?
1
2
05-12-2010, 19:38:17
#10
KingCoder
tolgasen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Alakası yok gelen veride eş anlamlılarla değiştirerek, yeni kelimeler üreterek özgün hale gelebilir. Size bir bot yazayım iki yazıyı siz bile botla çekildiğini anlamazsınız.
O eş anlamlı kelimelerin bulundugu db yi satıyormusun
05-12-2010, 19:41:15
#11
tolgasen
🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
Exclion adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
O eş anlamlı kelimelerin bulundugu db yi satıyormusun
Bot yazarız o şekilde, dbyi satmak yerine
05-12-2010, 21:07:03
#12
KingCoder
tolgasen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bot yazarız o şekilde, dbyi satmak yerine
Eğer mahsuru yoksa o eş anlamlı kelimeleri nerden çekiyorsunuz?
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler