• 02-12-2010, 14:34:50
    #10
    Bottur bot bişi olmaz, girsin çıksın gariban
  • 02-12-2010, 14:37:52
    #11
    Üyeliği durduruldu
    tRn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bottur bot bişi olmaz, girsin çıksın gariban
    Girip çıksında, son girişleri olmasından korkuyorum

    Gitmeden önce toplu ziyaret misali
  • 02-12-2010, 17:37:26
    #12
    merak etme ya bendede var 2 tane dakılıp durular xD son cümle biraz yörükçe oldu