seocular bir bakarmısınız - R10.net
  • 28-10-2010, 23:26:05
    #1
    slm arkadaşlar film indir kelimesinde 5. sayfada bir sitem var bu siteyi nasıl önlere çekebilirim acaba siz usta seoculardan taktik ve ipucu almak istiyorum

    siteyi biraz backlink kasarak bu kelimeye sokdum

    cevaplar için şimdiden çok teşekkürler
  • 28-10-2010, 23:29:18
    #2
    Çooook genel bir soru soruyorsun. Burdaki insanların %90 ının zaten derdi belli kelimelerde sitelerini yukarı çıkartmak. Biraz daha bilgi edinip, çalışıp takıldığın yada anlamadığın bir konuda sor soruyu bence.

    Bunu cevaplamak için sana baştan sona seo anlatmak lazım ki sitede yüzlerce makale vardır.
  • 28-10-2010, 23:31:15
    #3
    bence emek vakit harcayıp kendini geliştirecen veya bu işi ücretli yapan kendince veya refi olan arkadaşlarla çalışacaksın.kolay gelsin Hamama giren terliyor
  • 28-10-2010, 23:33:14
    #4
    keske ole birşey olsada herkez ilk sırada ust sıralarda cıksa aslında ust sıralarda cıkamamak daha faydalı bizim için herkezin üst sıralarda oldugunu düşünürsek
    kim isterki al sayfaları )
  • 28-10-2010, 23:38:06
    #5
    Aslında arkadaşların en çok yanıldıkları şey, seo işi ile ilgilenenlerin ufak ucuz numaralarla hiç zaman kaybetmeden ilerlettiklerini düşünmeleri.

    Herzaman derim kolay ekmek yok. En kolay iş ekmek yemek onu bile çiğnemeden yutamassın.

    Şimdi kim 3/5 senede deneme yanılma yöntemi ile öğrendiği taktik yada stratejiyi 5 dk burada özetleyebilirki ? Ayıp olmazmı ? Zaten böyle bişeyde mümkün değil.

    Tarlayı ektin haddinden fazla gübre verirsen mahsül yanar. Az verirsen verim alamassın.
    Çok fazla sularsan cürütürsün, az sularsan kurutursun. Köklerini çapalamassan mahsül nefes almaz, abartırsan topraktan yeterli besini alamaz. Tarla ekmeden önce 3/5 küçük bahçede kendini deneki zararın olsada büyük olmasın. Yaptığın işide iyi takip et hatanı doğrunu kavraki tarla ektiğinzaman sıkıntı çekme.

    Velhasılı kelam yaptığın işi benimseyeceksin deneyip yanlışta olsa ne yaptığını görüp öğreneceksin.
    Büyük adam, davası büyük olan adamdır.
  • 28-10-2010, 23:42:23
    #6
    catlakcocuk adlı üyeden alıntı
    Aslında arkadaşların en çok yanıldıkları şey, seo işi ile ilgilenenlerin ufak ucuz numaralarla hiç zaman kaybetmeden ilerlettiklerini düşünmeleri.

    Herzaman derim kolay ekmek yok. En kolay iş ekmek yemek onu bile çiğnemeden yutamassın.

    Şimdi kim 3/5 senede deneme yanılma yöntemi ile öğrendiği taktik yada stratejiyi 5 dk burada özetleyebilirki ? Ayıp olmazmı ? Zaten böyle bişeyde mümkün değil.

    Tarlayı ektin haddinden fazla gübre verirsen mahsül yanar. Az verirsen verim alamassın.
    Çok fazla sularsan cürütürsün, az sularsan kurutursun. Köklerini çapalamassan mahsül nefes almaz, abartırsan topraktan yeterli besini alamaz. Tarla ekmeden önce 3/5 küçük bahçede kendini deneki zararın olsada büyük olmasın. Yaptığın işide iyi takip et hatanı doğrunu kavraki tarla ektiğinzaman sıkıntı çekme.

    Velhasılı kelam yaptığın işi benimseyeceksin deneyip yanlışta olsa ne yaptığını görüp öğreneceksin.
    Irgat gibi konuşmuşsun yemin ediyorum.
    Hani tarla ekmesini bilmeyen biri okusa bunu yarın tarlasını eker.
  • 28-10-2010, 23:49:25
    #7
    catlakcocuk verdiğin bilgiler için çok teşekkürler ama ben 3/5 senee öğrendiğinizi anlatın demiyorumki sadece öneri almak istiyorum sizlerden tamam yapdığınız işe saygım var bir kaç taktik öneri almak için açım konuyu yanlış anlaşılmasın lütfen
  • 29-10-2010, 00:00:32
    #8
    heLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı
    Irgat gibi konuşmuşsun yemin ediyorum.
    Hani tarla ekmesini bilmeyen biri okusa bunu yarın tarlasını eker.
    Boş konuşmaktan iyidir. Google benim gözümde tarla mahsülümüde en iyi şekilde alırım. Bu şekilde örneklendirdim. Sende google'yi gözünde ne olarak görüyorsan, gördüğün şekilde yorumlaki arkadaş(lar)a faydalı olsun.

    giresunlu_28 adlı üyeden alıntı
    catlakcocuk verdiğin bilgiler için çok teşekkürler ama ben 3/5 senee öğrendiğinizi anlatın demiyorumki sadece öneri almak istiyorum sizlerden tamam yapdığınız işe saygım var bir kaç taktik öneri almak için açım konuyu yanlış anlaşılmasın lütfen
    Hayır 3/5 senede öğrendiklerini paylaşmazlar manasında demedim. Şimdi biri diyecekki içerik gir. Diğer bi arkadaş backlink al. Diğeri sosyal paylaşım sitelerine ekle diyecek. E sen zaten 5. sayfaya kadar bunları yaptığın için gelmişsin. Zaten ilk adımı atmışsın başlamışsın işe. Gerisi kendini geliştirmene bakar. Buda çalışma, deneme yanılma yöntemi ile olur.
    Büyük adam, davası büyük olan adamdır.
  • 29-10-2010, 00:03:12
    #9
    başlangıç filminin düzgün çekimini yayınlarsan ilk sayfaya çıkarsın.