İpucu: Footer Backlink Bedava ! PR3 - Sayfa 7 - R10.net
  • 01-11-2010, 13:43:48
    #55
    İmledim Bakalım. .
  • 01-11-2010, 15:34:09
    #56
    Euro38 adlı üyeden alıntı
    İmledim Bakalım. .
    hayırlısı hocam dediğim gibi artık beğenme ile ölçütleniyor en çok beğenilen en iyi konudur diyoruz

    Beğeni listeside burada : http://duvvar.com/baglanti-kalite-siralamasi.html
  • 01-11-2010, 17:52:00
    #57
    cemdemir adlı üyeden alıntı
    hayırlısı hocam dediğim gibi artık beğenme ile ölçütleniyor en çok beğenilen en iyi konudur diyoruz

    Beğeni listeside burada : http://duvvar.com/baglanti-kalite-siralamasi.html
    Şimdi benim 2 konum (aynı siteler) bu listede var. biri 2. digeri 5. kacıncı olursam linki alacam ? ne kadar süre kalacak
  • 01-11-2010, 17:57:17
    #58
    SeBo adlı üyeden alıntı
    Şimdi benim 2 konum (aynı siteler) bu listede var. biri 2. digeri 5. kacıncı olursam linki alacam ? ne kadar süre kalacak
    hocam şu an pr1 linki kazanmışsınız zaten yayınlanıyor 2. sitenin linki her zaman yayınlanır otomatiktir sistem beğenme sayısı fazla olduğu sürece backlink'iniz kalır

    bu site pr1 şu site pr3 yakında pr4 ve pr2 sitede ekleyeceğim sisteme anlaşmalar sürüyor

    Beğenme sayınıza bağlı olarak backlink kalır çok güzeldir sayfanız veya konunuz aylarca kalır o konunun beğenme sayısına bağlı
  • 01-11-2010, 18:10:58
    #59
    cemdemir adlı üyeden alıntı
    hocam şu an pr1 linki kazanmışsınız zaten yayınlanıyor 2. sitenin linki her zaman yayınlanır otomatiktir sistem beğenme sayısı fazla olduğu sürece backlink'iniz kalır

    bu site pr1 şu site pr3 yakında pr4 ve pr2 sitede ekleyeceğim sisteme anlaşmalar sürüyor

    Beğenme sayınıza bağlı olarak backlink kalır çok güzeldir sayfanız veya konunuz aylarca kalır o konunun beğenme sayısına bağlı
    iyi güzel hoşta şey kafama yatmadı bu kazandıgımız link konu baslıgı ile aynı text i içeriyor. keşke linki istedigimiz kelime üzerine yazabilseydik yani; benim duvvar daki konu baslıgım "Donmadan Filmmi İzlemek İstiyorsun ?? O zaman Buyur Gel ))" şekilde idi.Linkimde bu şekilde.Ama linkim Hd Film İzle şeklinde olsaydı daha iyi olurdu.Yada basta bunu belirtseydiniz (yada siz belirttiniz ben görmedim ) keşke.
  • 01-11-2010, 18:31:34
    #60
    SeBo adlı üyeden alıntı
    iyi güzel hoşta şey kafama yatmadı bu kazandıgımız link konu baslıgı ile aynı text i içeriyor. keşke linki istedigimiz kelime üzerine yazabilseydik yani; benim duvvar daki konu baslıgım "Donmadan Filmmi İzlemek İstiyorsun ?? O zaman Buyur Gel ))" şekilde idi.Linkimde bu şekilde.Ama linkim Hd Film İzle şeklinde olsaydı daha iyi olurdu.Yada basta bunu belirtseydiniz (yada siz belirttiniz ben görmedim ) keşke.
    hocam sizin için konu düzenleme yaptım anında , o kısımdan titleyi düzenleyebilirsiniz
  • 01-11-2010, 18:34:11
    #61
    cemdemir adlı üyeden alıntı
    Merhaba arkadaşlar;

    Arkadaşlar duvvar'a sayfanızı imliyorsunuz rss veya normal fark etmez , eklediğiniz konunun içeriğine göre duvvar sayfanıza kalite puanı veriyor ve eğer en iyi konu ise sayfanıza backlink veriyor...

    Yeni pratik ve hızlı kullanımıyla sizlerle...

    Teşekkürlerinizi bekliyorum hepinize iyi günler

    PR3 >> http://duvvar.com
    PR1 >> http://bayrakyildizi.com

    http://duvvar.com/ Her sayfadan pratik imleme yapabilirsiniz...
    neye göre değerlendirme yapıyor peki domain yaşına vs göremi yoksa pr vs durumlarına göre mi.? Yeni açılan sitelerin bir şansı varmı.?

    Edit : Gerekli bilgileri aldım Peki herkes tanıdığı arkadaşlarına beğendirme vs yaparsa nasıl olacak misal bir film sitesi şimdiden 10 küsür kişi tarafından beğenilmiş bizim şansımız yok
    Forever linux
  • 01-11-2010, 18:36:13
    #62
    cemdemir adlı üyeden alıntı
    hocam sizin için konu düzenleme yaptım anında , o kısımdan titleyi düzenleyebilirsiniz
    Hocam cok sagolun.Ama ben o düzenleme butonunu göremedim.(sanırım bende bir sorun var) Size zahmet şu anda 1. olan "Donmadan Filmmi İzlemek İstiyorsun ?? O zaman Bu" ve şuanda 3. olan "Biri Filmmi Dedi ??" başlıklarını "Hd Film İzle" şeklinde degiştirebilirmisiniz?..

    ( Yarın sınavım var cevabınıza karsılık artık yarın bakarım.Şimdiden teşekkürler iyi aksamlar )

    Edit:

    linuxsistem adlı üyeden alıntı
    neye göre değerlendirme yapıyor peki domain yaşına vs göremi yoksa pr vs durumlarına göre mi.? Yeni açılan sitelerin bir şansı varmı.?

    Edit : Gerekli bilgileri aldım Peki herkes tanıdığı arkadaşlarına beğendirme vs yaparsa nasıl olacak misal bir film sitesi şimdiden 10 küsür kişi tarafından beğenilmiş bizim şansımız yok
    Her zaman için bir şans vardır ki zaten sanırım cem arkadasında amacı bu.arada rekabet yaratıp kendi hitinide yükseltmek.Gayette mantıklı.Ve ayrıca o film sitesi benim :d güzel gidiyormuyum ?
  • 01-11-2010, 18:36:17
    #63
    linuxsistem adlı üyeden alıntı
    neye göre değerlendirme yapıyor peki domain yaşına vs göremi yoksa pr vs durumlarına göre mi.? Yeni açılan sitelerin bir şansı varmı.?
    hocam site değerlerine göre değilde konunuzun altında beğenme butonu var ona ne kadar basıldığına bağlı ne kadar çok kişi beğendi o kadar üstte

    bu arada SeBo hocam birinci olmuşsunuz title düzenlediğiniz anda 2 sitedede değişecektir