web yöneticisi araçları hakkında bir soru?
5
●369
- 08-10-2010, 03:55:56Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Arkadaşlar geçenlerde sitemi web yöneticisi araçlarına ekledim..Sitemap i gönderdim herşey tamam bir sorun yoktu ancak ilerleyen günlerde birçok hata türedi..bunlardan biride alttaki resimde yer alan sorun...neredeyse eklediğim birçok konunun /comments adresi bulunamadı şeklinde çıkıyor.Bu hata acaba neden kaynaklanıyor olabilir.Şimdiden teşekkürler...