• 28-09-2010, 23:41:52
    #1
    Arkadaşlar ing. içerikli site için locasyon nere olmalı. Almanya olmasının bir sakıncası var mı ?
  • 28-09-2010, 23:49:13
    #2
    usa lokasyon tercih sebebin olsun hocam.
  • 29-09-2010, 00:04:39
    #3
    Sakıncası yok sadece usa olursa ziyaretçilerin çoğunluğu oradan olacağı için hız bakımından tercih edilebilir ama sırf bunun için başka arayışa girmeye gerek yok
  • 29-09-2010, 00:14:45
    #4
    clupmania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    usa lokasyon tercih sebebin olsun hocam.
    ne gibi bir faydası var acaba ? biraz bilgilendirir misiniz ..