• 22-09-2010, 17:46:48
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bence pr pek önem verme içerik kas illada pr diyosan msn adresni pm olarak gönder pr 3 e kadar seni ücretsiz çıkartayım
  • 22-09-2010, 17:55:03
    #11
    HostSatiyoruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para olsaydı sanırım blogspot ile değil ücretli domain ile işe başlardı.
    İyide zaten bir çoğu ilk başlarda bu tür deneme yanılma yöntemleriyle buraya kadar ulaştılar.
  • 22-09-2010, 18:25:23
    #12
    capkin44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence pr pek önem verme içerik kas illada pr diyosan msn adresni pm olarak gönder pr 3 e kadar seni ücretsiz çıkartayım
    maşallah google pr yükseltme ekibindesin heralde.
  • 22-09-2010, 19:37:47
    #13
    yoo öyle birşey yok sadece kendi sitelerime eklıyecem bir kaç pr yuksek siteler var yani demek istediğim doğal yollardan pr almak daha iyi yoksa her türlü pr çıkarmak mümkün
  • 22-09-2010, 19:44:50
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Pagerank' ı blogspot sitelerde pek önemsemeyin eğer gerçekten blogunuz ile ilgileniyorsanız hit almamanız mümkün değil.
  • 22-09-2010, 21:59:06
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Bir tane tanıtım yazın varsa özel mesaj olarak bir txt gönder, yayınlayayım blog'umda.

    Edit: Pagerank olayına takılma bu kadar. Sitendeki resimleri başka kaynaktan çekiyorsun, kendi kaynağına al önce. Hit gelsin, PR ile uğraşma. İçeriğe ulaşmak için 1000PX kadar aşağıya kaymak gerekiyor, SEO konusunda da destek al.
  • 07-10-2010, 21:56:43
    #16
    bir blogspot sıte var..ne zaman acıldıgını nasıl ögrenebılırım..bunu soyleyecek bır sıte varmı.bıldıgım bır kac sıtede baktım lakın 2000 yılını gosterdı.domaın sıtemde denedım normal calıstı ve sıte acılıs tarhını yazdı ama subdomıan olan blogger tarzı sıtelerde 2000 tarıhını esas alıyor.bır sıte varmı bıldıgınız blogspot u soyleyen?
  • 10-10-2010, 13:50:17
    #17
    Üyeliği durduruldu
    blogspot kullanmak parasızlık vs değildirki tam tersi bazı durumlarda avantajdır Hostinge vereceğin paraya saldırıya uğradığında harcadğn zamana ve tüm maddi hesaplarla 0 risk ile siteni iyi yere getirdiğinde 10 dolar karşılığı anında taşırsın siteni + pr olayı bence blogspotta daha avantajlı işliyor.
  • 10-10-2010, 22:47:19
    #18
    bedava sitelerde rank kasmaya değmez kendi domainene kas sonunda para eder