Forum'larda üye profiline link işe yararmı? - Sayfa 3 - R10.net
  • 11-09-2010, 03:33:09
    #19
    ant07 adlı üyeden alıntı
    Ne yaparsan yap foruma bir hesap açmakla backlink olmaz fiyatından belli 1000 backlink $9,99 http://www.google.com.tr/#hl=tr&q=10...9ca79e1edb4796

    Parayla her yerden backlink alınır. Konuyla ne alakası var? Burada parayla alınan backlinklerden bahsetmiyoruz ki.

    Bu bir yöntem. Kullanan var, kullanmayan var. Hatta işi ciddiye bindirip, smf forumların dofollow profil linklerinden yüzlerce açıp, istediği kelimede yükselenler var. Hatta Google Optimizasyon kategorisinde bununla ilgili bir konu da açılmıştı.

    * https://www.r10.net/google-optimizasy...il-alinir.html

    Burada önemli olan düşüncedir. Burada insanlar "konuyla ilgili olarak" bir fikir alış-verişinde bulunuyor. Tartışma var yani. Kimisinin tecrübesi var, kimisinin düşüncesi var.

    Öyle bodoslama dalıp, tek cümleyle 'foruma bir hesap açmakla backlink olmaz' demek ve kestirip atmak için açılmış bir konu değil.

    Bilmem anlatabildim mi?
    . , .
  • 11-09-2010, 03:46:48
    #20
    raskors adlı üyeden alıntı
    R10 hun nickli kişiden bu paketi alanlar çok memnunuz yazmışlar onu anlamadım işe yaramıyorsa adamlar yarıyor demiş
    ufak bi rica ile memnuniyet halledilebiliyor artık ne yazıkki
  • 11-09-2010, 14:08:43
    #21
    Cappystarj0e adlı üyeden alıntı
    Parayla her yerden backlink alınır. Konuyla ne alakası var? Burada parayla alınan backlinklerden bahsetmiyoruz ki.

    Bu bir yöntem. Kullanan var, kullanmayan var. Hatta işi ciddiye bindirip, smf forumların dofollow profil linklerinden yüzlerce açıp, istediği kelimede yükselenler var. Hatta Google Optimizasyon kategorisinde bununla ilgili bir konu da açılmıştı.

    * https://www.r10.net/google-optimizasy...il-alinir.html

    Burada önemli olan düşüncedir. Burada insanlar "konuyla ilgili olarak" bir fikir alış-verişinde bulunuyor. Tartışma var yani. Kimisinin tecrübesi var, kimisinin düşüncesi var.

    Öyle bodoslama dalıp, tek cümleyle 'foruma bir hesap açmakla backlink olmaz' demek ve kestirip atmak için açılmış bir konu değil.

    Bilmem anlatabildim mi?
    Dediklerinin bir kısmına katılıyorum fakat, binlerce forum backlinkinden bahsedince parayla değilde neyle alacaksın, varsa bir yöntemin açıkla bizde bilelim, kendin üye olabileceğin 3 - 5 forumdan bahsediyorsan onun burada tartışması olmaz,
    sanırım asıl BODOSu sen yapmışsın (ne demekse bodos)
  • 11-09-2010, 21:24:02
    #22
    ant07 adlı üyeden alıntı
    Dediklerinin bir kısmına katılıyorum fakat, binlerce forum backlinkinden bahsedince parayla değilde neyle alacaksın, varsa bir yöntemin açıkla bizde bilelim, kendin üye olabileceğin 3 - 5 forumdan bahsediyorsan onun burada tartışması olmaz,
    sanırım asıl BODOSu sen yapmışsın (ne demekse bodos)
    Madem bilmiyorsun, bilmediğin kelimeyi kullanma ne diyim sana.
    Çok öğrenmek istiyorsan bak burada güzel açıklamalar var.

    http://www.eksisozluk.com/show.asp?t=bodoslama

    Binlerce forum linki demedim, yüzlerce dedim. Ayrıca verdiğim sayfada pr'li profil sayfalarından da bahsediyor. Bu bir yöntemdir. Yine söylüyorum. Yani bu konuda gelip de, 1000 tane linki 9.99$'a alırım demek marifet değildir. Bu konuya bir katkı değildir. Sorulan şey, işlenen şey farklı, sen farklı konuşuyorsun. Ben bunu demek istedim. Fazla da uzatmıcam, anlayan anlamıştır zaten.

    Bodoslama'yı da öğrenmiş oldun, bunu kendine +1 sayarsın. Kolay gelsin.
    . , .
  • 11-09-2010, 22:25:14
    #23
    Cappystarj0e adlı üyeden alıntı
    Madem bilmiyorsun, bilmediğin kelimeyi kullanma ne diyim sana.
    Çok öğrenmek istiyorsan bak burada güzel açıklamalar var.

    http://www.eksisozluk.com/show.asp?t=bodoslama

    Binlerce forum linki demedim, yüzlerce dedim. Ayrıca verdiğim sayfada pr'li profil sayfalarından da bahsediyor. Bu bir yöntemdir. Yine söylüyorum. Yani bu konuda gelip de, 1000 tane linki 9.99$'a alırım demek marifet değildir. Bu konuya bir katkı değildir. Sorulan şey, işlenen şey farklı, sen farklı konuşuyorsun. Ben bunu demek istedim. Fazla da uzatmıcam, anlayan anlamıştır zaten.

    Bodoslama'yı da öğrenmiş oldun, bunu kendine +1 sayarsın. Kolay gelsin.
    Senin ne dediğin önemli değil zaten anlayamadığın da bu, burada millet o linklerin binlercesinden bahsediyor, kendi kafayın dikine gidiyorsun, öyle bana birşeyler öğretecek kafada göremiyorum sende haydi kolay gelsin