• 07-09-2010, 01:03:54
    #10
    ebroker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazılara etiket eklememişsin az da olsa fayda olur etiketin yazıda görülmesi. ayrıca genel bir blog çok fazla hit alıcak yazı yok gibi geldi bana. genel bir izleyici kitlesi varsa onlarla ilerlersin bu yüzden. googleden çok hit çekemezsin. her telden çalmışsın belli konulara yönelik ağırlık verip ona göre çalışma yaparsan daha faydalı olur diye düşünüyorum.

    ek olarak bloggerda gördüğüm en güzel bloglarda biri olmuş
    Çok blog görüyorum böyle genel ama hitleri iyi durumda olan . Bir de tek konu üzerine eğilirsek yazacak yazıyı nerden bulacaz ? Şu durumda bile , mecra bu kadar genişken yazı bulmakta zorlanıyorum denebilir . Ayrıca öyle her önüne geleni yazmayı da sevmiyorum . Blog sitesi diye bugün onu yaptım , yarın bunu yapacam şeklinde konular açmayı sevmiyorum .

    İltifat için teşekkürler blog tasarlama konusunda az çok bilgim var çok şükür .
  • 07-09-2010, 01:20:08
    #11
    Bende blogger kullanıyorum ve gerçekten insanlar artık blogger' den uzaklaşmaya başlıyor. Blogger her makele eklediğimde hem o makaleyi hemde ana sayfamı indexliyor. İndex almasına alıyorda kendimi parçalıyorum sıradan bir konuda zor üst sıralara çıkıyor. Ben bloggerdeki günlük 1 - 3 k arası olan sitemi wordpress ile kursaydım garanti + 10k hittim olurdu. Blogger de host derdi alan derdi saldırı felan yok onun için kuran 5 ten fazla r10 cu arkadaşım oldu ama şimdi hepside wordpress e yönelmiş durumda. Tabi aradan geçen boşa 1 veya daha fazla yıl. En kötü 15 tl ye domain al host dahi sponsor bulursun.
  • 07-09-2010, 01:33:22
    #12
    ALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende blogger kullanıyorum ve gerçekten insanlar artık blogger' den uzaklaşmaya başlıyor. Blogger her makele eklediğimde hem o makaleyi hemde ana sayfamı indexliyor. İndex almasına alıyorda kendimi parçalıyorum sıradan bir konuda zor üst sıralara çıkıyor. Ben bloggerdeki günlük 1 - 3 k arası olan sitemi wordpress ile kursaydım garanti + 10k hittim olurdu. Blogger de host derdi alan derdi saldırı felan yok onun için kuran 5 ten fazla r10 cu arkadaşım oldu ama şimdi hepside wordpress e yönelmiş durumda. Tabi aradan geçen boşa 1 veya daha fazla yıl. En kötü 15 tl ye domain al host dahi sponsor bulursun.

    Wordpress sistemini çok iyi bilmiyorum fakat yine de altından kalkabileceğimi düşünüyorum . Host işi beni açmıyor pek . Altından kalkabilir miyim bilmiyorum söylediğiniz gibi bir sponsor olsa olabilir aslında . Fakat onların da şartları ne oluyor tam olarak bilmiyorum .
  • 07-09-2010, 01:33:24
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Blogspotta kişisel blog tarzı veya genel blog tarzındaki bloglar istenilen şekilde hit alamıyobiliyor. Tek konu üzerine açılan bloglar daha verimli oluyor kanısındayım. Birde seçilen içerik çok önemli. Sadece video koyarsanız o konudan hit almanız zor. Ama altına bir paragraf açıklama yazarsanız hit almamanız imkansız. Tabi yeterli bakclink çalışması yaptıysanız. Resimler içinde aynı şey söz konusu. Sadece resim koyulduğu zaman çok iyi hit gelmiyor. Ama yanına resmin açıklaması, ne zaman çekildiği, neyi anlattığı falanı filanı özgün bir şekilde yazılırsa hit alır.
  • 07-09-2010, 01:36:07
    #14
    RHCP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Blogspotta kişisel blog tarzı veya genel blog tarzındaki bloglar istenilen şekilde hit alamıyobiliyor. Tek konu üzerine açılan bloglar daha verimli oluyor kanısındayım. Birde seçilen içerik çok önemli. Sadece video koyarsanız o konudan hit almanız zor. Ama altına bir paragraf açıklama yazarsanız hit almamanız imkansız. Tabi yeterli bakclink çalışması yaptıysanız. Resimler içinde aynı şey söz konusu. Sadece resim koyulduğu zaman çok iyi hit gelmiyor. Ama yanına resmin açıklaması, ne zaman çekildiği, neyi anlattığı falanı filanı özgün bir şekilde yazılırsa hit alır.
    Bir konu üzerine eğilme meselesine önceki mesajda birkaç şey söyledim . Tek bir konu olduğu zaman içerik ekleme imkanı çok fazla olmuyor . Bu da sanırım hit konusunda eksik kalmak demek .
  • 07-09-2010, 01:48:22
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Şu bloggeri sadece ben seviyorum galiba Daha önce uzun soluklu projelerde kullanmadım fakat askerden dönünce bir-iki proje düşünüyorum Blogger kullanıp. Bence sanıldığı kadar kötü olamaz. Google hâla Bloggeri önemsiyor ki temaları vesaire güncellemeye gitti, bir çok yenilik getirdi.
  • 07-09-2010, 02:34:36
    #16
    S e r s e r i adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu bloggeri sadece ben seviyorum galiba Daha önce uzun soluklu projelerde kullanmadım fakat askerden dönünce bir-iki proje düşünüyorum Blogger kullanıp. Bence sanıldığı kadar kötü olamaz. Google hâla Bloggeri önemsiyor ki temaları vesaire güncellemeye gitti, bir çok yenilik getirdi.
    Biz nerde yanlış yapıyoruz acaba ?
  • 07-09-2010, 02:42:37
    #17
    Bende sikayetciyim kardes senin yine pagerankinda artis olmus bende o da yok. Ama inatciyim olacak birseyler.
  • 07-09-2010, 02:43:57
    #18
    blogger gibisi yok ama sanki wordpress'deki temalar daha bi başka ya.