• 07-09-2010, 00:34:55
    #10
    Üyeliği durduruldu
    benim için önemsiz, hiç kontrol etmem yükseldi mi düştü mü diye
  • 07-09-2010, 00:52:41
    #11
    Alexa sadece görsel zevk.

    Bu kadar kolay oynanabilen bir sistemin neyine önem vereyim..
  • 07-09-2010, 00:59:47
    #12
    link satıyorsam önemlidir. onun haricinde yalan. hiç bir sitenin değerini, kalitesini Alexa ile ölçmem....
  • 07-09-2010, 01:03:37
    #13
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Önemli değil çünkü b*kunu çıkardılar. Millet Alexa kasmaya başlamadan öncede pek önem vermiyordum.
    Sitelerimden birinin Alexa sıralaması 300.000k, Pagerank 0, hit 5 K . Link satmıyorum, sabit reklam almıyorum, sadece Adsense kullanarak 1.5k kazanıyorum. Haftada 4 - 5 mail geliyor sabit reklam için, link satışı için, gerek yok, Adsense yeter, ziyaretçi rahatsız olmasın. Benden Alexa, Pagerank olarak kat kat üstün siteleri görüyorum bazen, Alexa değeri ile, Pagerank değeri ile pek kazanılmadığını ortada.
  • 07-09-2010, 13:35:25
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Moral açısından önemli.
  • 07-09-2010, 13:37:31
    #15
    Takmıyorum bile, artmış azalmış umrumda değil pek
  • 07-09-2010, 13:39:32
    #16
    O kadar önemsiz ki engellenen botlar arasında alexa botuda var.
  • 07-09-2010, 13:47:24
    #17
    RHCP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alexayı yükseltmek için yapılan abuk subuk saçma yöntemlerden sonra benim için alexa önemli değil. Pr de çok önemli değil aslında. Benim için hitten başkası yalan açıkcası. Diyelimki 30 k sitem var ve alexada 20 milyonda. Prsi 0, bu durumda ah vahmı edicem yani. Alexası yüksek ve iğrenç olan bir çok site var..
    RHCP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İllaki bir önemi var alexa ve pr nin. Ama şuda var zaten hit 30 kya ulaşmışsa pr ve alexada bir şekilde artar. Ama 30 hiti olan bir site sahibi bence bu verileri pek iplemez..
    Bir sitenin 30 K olabilmesinde alexanın hiç mi katkısı yok? Sizce size bu hiti yollayan google hiç mi sıralamalarda size yer verirken alexadan faydalanmıyor?

    Bir de 30 K öyle büyütülecek bir rakam değil bence. Helede bir forum siteniz varsa 30 K ile adsense den alacağınız en yüksek para 500 doları geçmez. Dolayısı ile yanında 3-5 link satayım bir kaçta reklam alanı açıp gelirimi 1000 dolara çıkarayım dediğinizde alexa direk olarak devreye girer. Reklam alacak herkes, herkese derken bu kişi webmaster ise kesinlikle karar verme aşamasında alexa değerini gözden geçirir. Alexa kasan 30 K bir site alexa 50 K iken kasmayan 30 K lık bir site 400 K seviyesinde kalmaktadır. Yani günün birinde adsenseden banlanırsanız ah alexa diye dertlenmeye başlarsınız.
  • 07-09-2010, 14:16:06
    #18
    LeViS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir sitenin 30 K olabilmesinde alexanın hiç mi katkısı yok?
    Hiç.