Özgünlük=Hit midir? - Sayfa 3 - R10.net
  • 30-08-2010, 18:44:19
    #19
    dokuz adlı üyeden alıntı
    Yırtık , dökük bir elbise giyip, sakallı , pis kokan biri olarak sokakta dolaştığında kızların sana bakma oranıyla , temiz düzgün giyinen , traş olmuş ya da saçı sakalı düzgün, parfüm/deodorant sıkmış birine kızların bakma oranını düşün.

    Sen onun gibi görünmek istersin gider sadece deodorant sıkar öyle sokağa çıkarsın.
    Ama bir koku yüzünden kızlar sana bakmaz. Çünkü hala üstün pistir.

    Sen onun gibi görünmek istersin gider üstüne başına yeni elbise alır öyle sokağa çıkarsın.
    Ama üstünü değiştirmenle kızlar sana bakmaz. Çünkü saçın sakalın temiz değildir, ter kokuyorsundur.

    Ha bir yandan ona benzemekte fayda getirmez, kızlar " üfff etrafta hep aynı tip erkekler var" deyip farklı olana gitmek isterler.

    Sen kendinden bir şeyler katarak , üstünün başının yeni olması sorun değil temiz olmasıdır önemli olan. Onun karşısına çıktığında ona güven vermelisin. Sana baktığında farklılığı görmeli. Senin diğer erkeklere nazaran esprili , güler yüzlü vs. olduğunu anlamalı.

    ------

    Bak şu üstte yazdığım satırlar ; " herkes gibi copy paste yaparsan hit gelmez , farklılığını göstermelisin"'in farklı bir versiyonu.

    ( Saçmalamışsam kaale almayın, susuzluk çekiyorum )


    Hocam bence senin dedigin refsiz girişler için mümkün olabilir. Google aramasıyla gelen kullanıcı siteyi beğenir aklında kalır burda domain adı da cok önemlidir tabiki. Sık kullanılanlarına ekler vs. Dediginin dogru yanı bu bence.

    Ama google dan ziyaretçi bekleyen biri için bu dediginin geçerli olduguna ben katılmıyorum. Özgün yazmak siteyi güzelleştirmek özgünleştirmek kullacılara yönelik bir hamledir.

    Senin tabirlerinle şöylede diyebiliriz. Eger google dan hit bekliyorsan Görünümden daha çok içeriği önemlidir en azından ben böyle düşünüyorum. Görünüm istediği kadar kötü olsun seo ayarları iyi olduktan sonra ve google in istediği kriterlere uyduktan sonra bir sorun olacakgını düşünmüyorum. Yani kopyala yapıştır yapıp biyerlere gelebilenler var he orda kalır kalmaz o başka ama var yani


    Zten geçmişe oranlar özgünlük türk webmasterlarında gitgide artıyor. En azından başlıklar içerikler etiketler spam bir hayli düzelme var. Umarız dahada iyiye gider.
    Zaten konuda özgün yazı=hit demek degildir düşüncesiyle açılmıştı
  • 30-08-2010, 18:54:58
    #20
    şöyle düşün
    mesela bir konuda konu yazdın. Konu güncel vede özgün. sadece özgün olmaya kalkarsan başka bir site kopya içerikle veya spam etiket ile seni çok rahat geçebilir. Hatta ilk sayfaya bile zor girebilirsin. O yüzden herşeyi bir bütün halinde yapmak çok önemli.

    Bu arada bir öneri herkezin her söylediğinede inanma... Sonuçta herkez kendine göre zeocu
  • 30-08-2010, 19:13:48
    #21
    Örnek verecek olursak dizi sitesinde videodan önce veya sonra özgün bir açıklama yazarsanız veya var olan yazıyı değiştirip kendi ağızınızdan yazarsanız. O zaman hem özgün olursunuz hem de hit alırsınız.
    Yoksa sadece özgün olmak hiti getirmez. Hem hit getiren içeriği tercih etmek lazım hem de süreklilik için özgün olmak lazım.. O onlarca K hit yapanların çoğu 1 sene içerisinde, belkide 1 sene dolmadan patlıyor, bunuda unutmamak lazım. Patlamayanlar dediğim gibi videonun altına az bucuk özgün yazı ekleyenler, başlıkları değiştirenler..
  • 30-08-2010, 20:46:00
    #22
    Haklısın ..
    Adam 3 sene önce açmışsa bir konuyu , senin o konuyu şimdi özgün bir şekilde yazman birşey ifade etmez.

    Yeni şeyleri özgün olarak eklemelisin.
  • 30-08-2010, 23:28:29
    #23
    trktun adlı üyeden alıntı
    şöyle düşün
    mesela bir konuda konu yazdın. Konu güncel vede özgün. sadece özgün olmaya kalkarsan başka bir site kopya içerikle veya spam etiket ile seni çok rahat geçebilir. Hatta ilk sayfaya bile zor girebilirsin. O yüzden herşeyi bir bütün halinde yapmak çok önemli.

    Bu arada bir öneri herkezin her söylediğinede inanma... Sonuçta herkez kendine göre zeocu
    konu popülerken spamcı hiti aldı 1. olup, 1 ay sonra özgünsün diye google seni birinci yaptı ama konu güncelliğini yitirdiği için hit alamadın
  • 30-08-2010, 23:46:13
    #24
    özgünlüğün hit getirmediğini haftada en az 1-5 arası özgün içerik girdiğim 5 - 6 aylık blogumda anladım....
    skype:nurulmac11 php,wp vs. işleriniz itina ile yapılır.
  • 30-08-2010, 23:50:57
    #25
    Bir örnek.. Yazı KYK ile ilgili bir yazı ve KYK sitesinde mevcut. Benle beraber sitesine ekleyen yüzlerce site vardır.

    Ama yazının başına birkaç özgün paragraf yazdım. 1 aydır KYK aramasında KYK.gov.tr arkasında, KYK burs aramasında ise ilk sayfada yer alıyorum.

    Kısacası hitli kelime ile ilgili özgün yazıyı zamanlama olarak konunun ilgi göreceği günden birkaç gün önce ekle. GErisi boş..

    Örnek : http://www.google.com.tr/search?hl=t...=&oq=&gs_rfai=

    Edit : 1 ayda 150 GB banwith tükendiği için bu sabahtan beri hizmete kapalıyım. 2 gün kapalı kalsın bakalım
  • 30-08-2010, 23:51:51
    #26
    Özgünlük hit getirmez. Popüler içerik ve seo lazım. Gerisinin pek önemi yok. Sen sitene benim adım ahmet diye yazıp a bu özgün hadi hit gelsin diyemezsin.
    İlacım ol. Tek Amacım ol.
  • 30-08-2010, 23:54:47
    #27
    SanTieG0 adlı üyeden alıntı
    Haklısın ..
    Adam 3 sene önce açmışsa bir konuyu , senin o konuyu şimdi özgün bir şekilde yazman birşey ifade etmez.

    Yeni şeyleri özgün olarak eklemelisin.

    bu konuyada katılıyorum. Şöyle bir arama melesa

    http://www.google.com.tr/#hl=tr&sour...d3b7316e048b78

    Burda ilk sıradaki adamı geçmek neredeyse imkansız ha geçilir geçilmez demiyorum 1 ini geçersin 2 sini geçersin sonradan sıkmaya başlar. Eski ve oturmuş olan konulara degilde yeni güncel konulara özgünlük bence daha önemli



    He bide şuda var özgünlük için yalan söylemekte dogrumudur sizce.

    MEsela adamın biri diyet makalesi yazıyor adamın meslegi bilgisayar programcılıgı. buda kullanıcıyı kandırmak olmuyormu. Böyle bir sürü örneklerde var. hiç alakasız biri tıp hakkında makale yazıyor bu ne kadar dogru acaba