Konunun başlıkları türkçe kelimelerle (ğ,ç,ş vs) yapmıştım , sonra kararımı değiştirip g,c,s ...vs cevirdim . BU siteye - bir avantaj olurmu? biliyorsunuz google indexlemiş , siteye girende bu yazıları bulunamıyor diyecektir ???
Bu yüzden iyimi yaptım kötümü yaptım hala kararsızım