• 17-08-2010, 18:46:08
    #10
    202 Yazı
    2 Sayfa
    16 Kategori
    981 Etiket

    acaba ben de de indexlerin azalmasının sebebi taglar mı ?
  • 17-08-2010, 18:47:34
    #11
    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o kadar konuyu rss ıle cekmıs buyuk bır ıhtımal ıle yanı NORMAL
    Kısa sürede 2k yazı zararlı olsa gerek
  • 17-08-2010, 18:47:43
    #12
    Hit durumu nedir? Bende de aynı sorun var ama hitde sıkıntı yok.Bu yüzden pek önemsemiyorum. Bana kalırsa google backlink sayısını nasıl doğru göstermiyorsa artık indeksleride doğru göstermiyor. Çünkü WM tools daki dizine eklenen indeks sayısı ile googledan yaptıgım kontroldeki sayı arasında dağlar kadar fark var.
  • 17-08-2010, 18:47:49
    #13
    Taglar kımıne gore cok kımıne gore azdır bu konu cogu kez tartısıldı ama bence her konuda en fazla 2 tag olmalı 200 yazıya 400 tag normaldır fazlası BANA gore zarar
  • 17-08-2010, 18:48:57
    #14
    gssmartboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hit durumu nedir? Bende de aynı sorun var ama hitde sıkıntı yok.Bu yüzden pek önemsemiyorum. Bana kalırsa google backlink sayısını nasıl doğru göstermiyorsa artık indeksleride doğru göstermiyor. Çünkü WM tools daki dizine eklenen indeks sayısı ile googledan yaptıgım kontroldeki sayı arasında dağlar kadar fark var.
    evet bende aynı sekılde 1300 ındex var dıyor google WB aracları ama google^dekı ındex sayım 480 cıvarı
  • 17-08-2010, 18:49:35
    #15
    gssmartboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hit durumu nedir? Bende de aynı sorun var ama hitde sıkıntı yok.Bu yüzden pek önemsemiyorum. Bana kalırsa google backlink sayısını nasıl doğru göstermiyorsa artık indeksleride doğru göstermiyor. Çünkü WM tools daki dizine eklenen indeks sayısı ile googledan yaptıgım kontroldeki sayı arasında dağlar kadar fark var.
    Evet dediğiniz gibi bugün 3-4 tane yazı paylaştım mesela sadece o konulardan 120 olmuş bugün tekil hit.. En çok hiti bugün kazandım yani indexler silinmesine rağmen
  • 17-08-2010, 18:51:08
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    By_vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni bir blog olmasına rağmen fazla yazı yokmu hocam
    olmama değil olmamama dedim yeni değilim yani
  • 17-08-2010, 18:53:25
    #17
    ZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olmama değil olmamama dedim yeni değilim yani
    Yanlış okumuşum pardon
  • 17-08-2010, 18:54:06
    #18
    aynen