• 19-07-2007, 03:34:58
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Arkadaşlar bugün farkettim toolbarlardaki pr ler gitti hiç bir sitede pr göremiyorum sanırım yarın yada diğer gün tüm sitelerin pr leri aktif hale geçicek herkese hayırlı uğurlu oLsun
  • 19-07-2007, 03:37:41
    #2
    İyide güncelleme hakkında bi konu vardı bune ki