internetbaron alternatifi lazım :)
14
●1.694
- 15-07-2007, 22:44:35Hımm sorun bir şekilde bende o zaman. ama usa den denettim olmadı almanyadan olmadı alala
inşallah dediğin gibidir izmirli...
- 16-07-2007, 18:08:44Eposta Aktivasyonu GerekmekteBen sadece internetbaronu kastedmedim bir kaç tanesinde denedim. Güncellemeler olur bir haftaya kadar sanırım..riseofthemachin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-07-2007, 19:21:01Ara sıra iş görüyor o da(internetbaron'a giremediğim zamanlar).Zaten benim favorim internetbaronStreaming adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
inşallah dediğin gibidir izmirli...