Konu
internetbaron alternatifi lazım :)
15-07-2007, 22:44:35
#11
riseofthemachin
Hımm sorun bir şekilde bende o zaman. ama usa den denettim olmadı almanyadan olmadı alala
inşallah dediğin gibidir izmirli...