• 26-06-2010, 00:07:53
    #1
    selamlar

    gece gece yarın sınavım olmasına rağmen aklıma bir değişiklik geldi


    dedim sabaha kadar 200-300 tane blogspot açsam hepsininde de siteme link versem bir yararı olur mu bana olur gibi geliyor ama siz ne dersiniz ?
  • 26-06-2010, 00:22:29
    #2
    Üyeliği durduruldu
    phpbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selamlar

    gece gece yarın sınavım olmasına rağmen aklıma bir değişiklik geldi


    dedim sabaha kadar 200-300 tane blogspot açsam hepsininde de siteme link versem bir yararı olur mu bana olur gibi geliyor ama siz ne dersiniz ?
    1. hepsini blogspot açarsan yararı olmaz.
    2. hepsini bu gece açar ve link verirsen yine yararı olmaz.

    Peki ben ne yapayım diye sorarasan

    http://www.google.com.tr/#hl=tr&sour...0ffe617fbea449

    Aramasını yap, her ücretsiz blog servisinden bir blog al. 1-2 hafta hepsine birkaç içerik gir indexlet. Sonra bunlardan kendine

    günde 1 blogtan 1 link ver... yada haftada 1 blogtan 1 link ver. Kastığın kelimenin zorluğuna, açtığn blog sayısına ve sitenin yaşına göre bunu kendin ayarlamalısın.

    bloglar içeriğinle alakalı olursa dahada lezzetli olur
  • 26-06-2010, 00:26:20
    #3
    Üyeliği durduruldu
    200-300 blog açmak yerine 10 tane aç. içerik gir 5-10 tane. öyle link ver. daha iyi olur.
  • 26-06-2010, 00:29:35
    #4
    Siteniz yeni ise fazla yüklenmeyin sandbox tehlikesi ile karşı karşıya kalabilirsiniz Birden açıp link vermek yerine uzun aralıklarla açmaya bakın.
  • 26-06-2010, 00:41:06
    #5
    hepisi farklı ama hepsini bu gece link versem olur mu yani ?
  • 26-06-2010, 00:42:57
    #6
    phpbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hepisi farklı ama hepsini bu gece link versem olur mu yani ?
    Olmaz.Zaten önemli olan zamana yayabilmek.