Evet arkadaşlar alexa'ya o kadar güveniyoruz bütün webmaster'lar hergün alexa'sına mutlaka bakıyordur, fakat acaba alexa'nın kendisi kaçıncı ve bunu niye gizleme gereği duyuyor? Yoksa çok mu düşük