• 10-04-2006, 16:01:42
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    mrb htaccess ten mesela forumun php uzantılarını htm yapabiliyormuyuz veya php olan bir uzantıyı htm cevircez fikri olan varmı. Ayrıca Vbulletin Lisansı ne kadardır bunu turkiye dispiritoru kimdir biliyomusunuz ?
  • 10-04-2006, 16:10:29
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    buyrun buradan yakın
    https://www.r10.net/webmaster-genel-k...ml+g%F6stermek
  • 10-04-2006, 16:36:29
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    beceremedik be acılmıyor sayfa. ploop foruma yapacam zart diyor. cıks olmadı.
  • 10-04-2006, 16:38:45
    #4
    forum ise bilemem, kesin dandirik birşeyleri vardır bir de .htaccess'ten değiştirdikten sonra diğer linklerin uzantılarını da html yapman gerekiyor.
  • 10-04-2006, 22:33:15
    #5
    Misafir
    Kullandığınız forum nedir ?

    birçok forum için yapılmış seo eklentisi var, bunlardan edinebilirsiniz.
  • 10-04-2006, 22:46:03
    #6
    vB lisansı sorduğuna göre vB kullanıyordur büyük ihtimalle .. "htaccess" ile htm yapılan php sayfaları sunucuyu kasıyor ve CPU'yu yükseltiyor .. Haberiniz olsun ..
  • 10-04-2006, 22:56:07
    #7
    ekŞi adlı üyeden alıntı:
    vB lisansı sorduğuna göre vB kullanıyordur büyük ihtimalle .. "htaccess" ile htm yapılan php sayfaları sunucuyu kasıyor ve CPU'yu yükseltiyor .. Haberiniz olsun ..
    Bu dediğin %100 test edilmiş kesin bişeymi? Bende url çevirmiştim??
  • 10-04-2006, 23:12:42
    #8
    phpBB forumumda ( eksimp37.com ) önceden html idi sayfalar .. Daha sonra tekrar php'ye döndüm ve CPU yarıya düştü ..