İsteyen arkadaşlara yolladım kelimeleri.
Seocuların ismini ise vermiyorum, kendilerini düzeltmeleri dileklerimle...
Bu optimizasyon başarı sayılır mı ?
38
●2.177
- 22-06-2010, 21:49:47
- 23-06-2010, 02:44:52kelimeyi banada gönderirmisiniz merak ettim bendeRapidlySell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-06-2010, 03:38:02Site şuanda Alexa 4milyon, Türkiye 70bin olmuştur.Seo yapmak için beni dolandırmaya kalkanlara selam olsun...İsteyenlere kelime yollanmıştır.((bu mesajı dolandırıcılara kızdığım için yazıyorum))
Not: web bilgim 0
r10.net'e ve yöneticilerine paylaştıkları döküman-anlatımlar için sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum. - 26-06-2010, 03:46:07Hocam yanlış anlamayın da, google optimizasyon ile alexanın alakası nedirRapidlySell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-06-2010, 03:51:41Üyeliği durduruldupeki arkadaşlar konu açmadan bende kendi sitemi sorayım burda optimizasyon filan yapmadım 3 günlük site alexa 27 milyondan bugün 3 milyona düştü 2 güne kadar 1 milyonun altına ineceğinden eminim türkiye alexa değeri ise şuan için 42K şeklinde sizce iyi mi bu durum
- 26-06-2010, 03:52:09estağfurullah yanlış anlamadımHeavenOfDeviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sitede yazmıştım ben bana mesaj atmışlar alexada yükselmek için bile yüksek para istediler de.ben bilmeyen birisi olarak bunu yapabiliyorum başkası neden yapamasın diye yazdım
ben o *********** kişilere sinirlendiğim için bunu yazıyorum.
çok fazla da yazıp kimseyi ekmeğinden etmek istemem daha yazmayacaığm bu konuya.herkese bol kazançlar..
- 26-06-2010, 13:45:47habire yabancı içeriği övüyorsun türk siteler için bir önerin varsa yazBydvt_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sitede yazmıştım ben bana mesaj atmışlar alexada yükselmek için bile yüksek para istediler de.ben bilmeyen birisi olarak bunu yapabiliyorum başkası neden yapamasın diye yazdım
ben o *********** kişilere sinirlendiğim için bunu yazıyorum.