• 22-06-2010, 21:49:47
    #28
    İsteyen arkadaşlara yolladım kelimeleri.
    Seocuların ismini ise vermiyorum, kendilerini düzeltmeleri dileklerimle...
  • 23-06-2010, 02:44:52
    #29
    RapidlySell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsteyen arkadaşlara yolladım kelimeleri.
    Seocuların ismini ise vermiyorum, kendilerini düzeltmeleri dileklerimle...
    kelimeyi banada gönderirmisiniz merak ettim bende
  • 23-06-2010, 20:33:38
    #30
    kelimeyi öğrenmem mümkünmü
  • 26-06-2010, 03:38:02
    #31
    Site şuanda Alexa 4milyon, Türkiye 70bin olmuştur.Seo yapmak için beni dolandırmaya kalkanlara selam olsun...İsteyenlere kelime yollanmıştır.((bu mesajı dolandırıcılara kızdığım için yazıyorum))
    Not: web bilgim 0
    r10.net'e ve yöneticilerine paylaştıkları döküman-anlatımlar için sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum.
  • 26-06-2010, 03:46:07
    #32
    RapidlySell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site şuanda Alexa 4milyon, Türkiye 70bin olmuştur.Seo yapmak için beni dolandırmaya kalkanlara selam olsun...İsteyenlere kelime yollanmıştır.((bu mesajı dolandırıcılara kızdığım için yazıyorum))
    Not: web bilgim 0
    r10.net'e ve yöneticilerine paylaştıkları döküman-anlatımlar için sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum.
    Hocam yanlış anlamayın da, google optimizasyon ile alexanın alakası nedir
  • 26-06-2010, 03:47:27
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Bence sen ilgilendiğin bir siteden paranı kazanıyorsan karnın doyuyorsa bu başarıdır. .
  • 26-06-2010, 03:51:41
    #34
    Üyeliği durduruldu
    peki arkadaşlar konu açmadan bende kendi sitemi sorayım burda optimizasyon filan yapmadım 3 günlük site alexa 27 milyondan bugün 3 milyona düştü 2 güne kadar 1 milyonun altına ineceğinden eminim türkiye alexa değeri ise şuan için 42K şeklinde sizce iyi mi bu durum
  • 26-06-2010, 03:52:09
    #35
    HeavenOfDeviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yanlış anlamayın da, google optimizasyon ile alexanın alakası nedir
    estağfurullah yanlış anlamadım Sitede yazmıştım ben bana mesaj atmışlar alexada yükselmek için bile yüksek para istediler de.ben bilmeyen birisi olarak bunu yapabiliyorum başkası neden yapamasın diye yazdım ben o *********** kişilere sinirlendiğim için bunu yazıyorum.
    çok fazla da yazıp kimseyi ekmeğinden etmek istemem daha yazmayacaığm bu konuya.herkese bol kazançlar..
  • 26-06-2010, 13:45:47
    #36
    Bydvt_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İngilizce uyduruktan site aç içerisine 4-5 copy yazı ekle Alexa Rank rahat 5 milyon olursun.

    Yani durumunu sen anla.
    habire yabancı içeriği övüyorsun türk siteler için bir önerin varsa yaz