• 06-06-2010, 09:55:05
    #1
    arkadaşlar benim 4 yıllık 3 sitem var. onlar ara ara filitre yiyor. bir filitre en az 2 ay sürüyor. çıkınca 1 hafta sonra gene topluca filitre yiyor. bu durum 3 yıldır böyle. artık ne yapacağım bilmiyorum. seo falan herşey full.

    en son aklıma gelen şey site yönetici ayarlarından siteleri silip yeni hesap almak. bu sizce etkili olur mu.
  • 06-06-2010, 09:59:18
    #2
    Selamlar

    Hacklink ile bir yerlere linkinizi eklediniz mi? Ya da çok fazla link çıkışınız mı var. Bir de backlink alayım diye günde 20-30 yere linkinizi eklemişseniz bu normal.
  • 06-06-2010, 17:30:47
    #3
    helperman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar

    Hacklink ile bir yerlere linkinizi eklediniz mi? Ya da çok fazla link çıkışınız mı var. Bir de backlink alayım diye günde 20-30 yere linkinizi eklemişseniz bu normal.

    evet bloglardan çok link alıyorum. bunu nasıl çözerim bu saatten sonra.
  • 06-06-2010, 22:19:30
    #4
    cevabı yok galiba.
  • 06-06-2010, 22:20:37
    #5
    Üyeliği durduruldu
    siteleri pm olarak atarsan bi bakmak isterim
  • 06-06-2010, 22:21:28
    #6
    sonyabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet bloglardan çok link alıyorum. bunu nasıl çözerim bu saatten sonra.
    Bloglara yorum şeklinde kasılan linklerden uzun vadede bir fayda beklemeyin. Kısa süreli olumlu bir etkisi olsa bile bir süre sonra çok zarar veriyor sitenize. Dofollow blog işini bırakın derim
  • 06-06-2010, 23:01:03
    #7
    sitelerin içeriği nedir bilmiyorum ama ekstra çalışamalar yapmayı bırakıp uzunca bir süre sadece özgün ve yararlı içerik girmeyi deneyebilirsin sanırım.
  • 06-06-2010, 23:02:17
    #8
    Misafir
    Genel bir sorun mevcut, biraz backlink alımı ve çıkışını kenara bırakıp, siteyi güncel tutarak bir süre sabredin, başka hiçbir işlem yapmayın.
  • 06-06-2010, 23:11:40
    #9
    evet artık link konusan da bence google çok hassas. güncelik ilk sırayı almış durumda. bu konuda 3 yıl öncesi ile şimdi arasında dağlar kadar fark var. google nerdeyse herşeyi çözmüş gibi.

    yalnız şu var ben site yöneticisi araçlarını silip başka hesap alayım mı. bu konuda yapmam gereken bir şey var mı.