her geçen saatte daha da kotu oluyor.normalde 200 kişi aktif gezerken şimdi 10 kişi.Bİr anda böyle bir şey olması cok uzucu.Sitem kaliteli olsun dıye lınk bıle satmadım bır kere.devamlı guncel yazı gırdım.ama konu calan sıteler hep üst sıralarda.demekkı calmak gerekıyor