• 23-05-2010, 17:36:44
    #10
    webmaster tools'da da birşey seçmeyeyim yani.
  • 23-05-2010, 17:38:34
    #11
    Tweaker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    webmaster tools'da da birşey seçmeyeyim yani.
    Sen tam olarak ne istediğini bilmiyorsun yada burada izah edemiyorsun.
  • 23-05-2010, 21:39:06
    #12
    sitem www li olarak kayıtlı www siz yapsam yararı olur mu ? www li olarak bıraksam webmaster tools'dan www li olarak mı seçmem lazım ?

    bunu soruyorum
  • 23-05-2010, 22:23:35
    #13
    Tweaker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sitem www li olarak kayıtlı www siz yapsam yararı olur mu ? www li olarak bıraksam webmaster tools'dan www li olarak mı seçmem lazım ?

    bunu soruyorum
    - www olarak kalsın.
    - www li yada www siz nasıl yapacaksın yukarıda arkadaşlar yazmışlar onları uygularsan olur.