İpucu: 3-6 Sayfa geriledinizmi ? - R10.net
  • 14-05-2010, 20:06:13
    #1
    konuyu ipucu ibaresi ile açtığım için Öncelikle özür dilemek istiyorum.

    Bu konuyu birlik olup, fikir ve çözüm üretelim diye açıyorum.


    Sizlerde sitelerinizdeki sorunları ve değişiklikleri dile getirirseniz birlikte bir orta yol bulup bu yüzden filtre yiyoruz diyebiliriz.

    Son 1 haftada sitelerim 1. sayfada çıkan alt sayfaları 5.6 sayfalara gelmeye başladı.Hitler tamamen yerle bir oldu. Gözlemlerim doğrultusunda birçok arkdaş bu konu ile müzdarip ve neden olduğu bile tam anlamıyla bilinmiyor.

    Filtrenin etkileri ; ( Bunlar sitelerimde benim gördüklerim. )

    İndex silinmesi yaşanmıyor
    Bazen yeni indexler alabiliyor
    İnfo, indexler tamamen yerinde, azalma yok.
    www.siteadi.com aramasında 1. sırada çıkıyor ama 2. sırada alt sayfası çıkmıyor.

    Denediklerim ;

    Hiç ellemeyip içerik girmeye devam ettim - işe yaramadı
    Tema, title, desc, değiştirip denedim - işe yaramadı
    Siteyi tamamen silip, başka sunucuya taşıdım - işe yaramadı

    Bunların yanında yeniden değerlendirme isteğinde vs. bulundum. Ayrıca bu işlemlerin hepsi farklı sitelerde uyguladım.

    Siteler ;

    Birçoğu özgün içerik olan - filtre yedi
    Hiç özgün olmayan içerik - filtre yedi
    Sistem - wordpress
    Host - hostgator ( tek ip )
    Etiket durumu : 1 yazıya max 4 etiket

    Son filtre olanlar ;

    Özgün içerik - özel ip - filtre
    kopya ierik - özel ip -filtre
    Sistem wordpress

    Bu sitelerin içlerinde kaliteli link alınanlarda var, hiç link alınmayanlarda. Link çıkışları zaten 0. Yani bu filtrenin nedeni backlinklerle alakalı değil.

    Konu hakkında bulduğum bazı siteler ;

    http://www.fatih-simsek.com/google-b...rileme-sorunu/

    https://www.r10.net/r10-bilgi-arsivi/...ter-nedir.html

    http://www.google.com/support/forum/...bbec46fc&hl=tr

    http://www.google.com/support/forum/...aca309ee&hl=tr

    Siteleri bu şekilde filtre yiyen arkdaşlar, site adreslerini pm atarsa onlarıda incelemek isterim. Belki kendi sitelerimde gözden kaçırdığım bir sorun gözüme çarpar.
  • 15-05-2010, 02:18:17
    #2
    Merhaba;

    3 şey de bu durum söz konusudur.

    1-Google bomb.

    Eğer bir kelime de aşırı şekilde gerekli gereksiz link kasarsanız google sizi o kelime den siliyor.Sitenizin misal 1. 000 tane indexli sayfası var. ama sizin 20.000 tane çoğu sitenizle alakalı olmayan linkleriz var o zaman o kelime de bomb yersiniz diğer adı filtre dir de.

    Bundan çıkmak için

    a)temanızı,tasarımınızı değişin

    b)içerik girin biraz

    c) sitenizi pigleyin

    d)mümkünse hostu taşıyın yada yeni ip alın

    Site daha sonra düzelecektir

    2-Yeni gelişen google indexlememesi

    Ben bunu belirttiğimde bana ters çıktılar ama google No spam yolunda.Bunun için en büyük siteler bile (wikipedia,r10 vs ) google dizine eklenmiş sayfaları bir ara silindi.

    Bunun nedeni mevcut sayfalar gözden geçiriliyor.Yeni sitelerinde sayfaları bir süre gözden geçtikten sonra toplu halde google dizine ekleniyor.

    Buna çözüm ise sadece beklemektir.Çünkü sonunda mutlaka değişiyor


    3- Title ile içeirğin farklı olması

    Şimdi örnek teknoloji blogunuz var.

    Title keyword de teknoloji haberleri yazıyorsunuz.Bcklink kasarkende teknoloji haberleri yazıyorsunuz.

    ama bir süre sonra teknoloji haberleri yazmıyorsunuz sadece magazin oluyor içeriğiniz (misal) o zamanda düşürüyor google sizi sıralamadan
    Seotez.com
  • 17-05-2010, 16:33:13
    #3
    myload adlı üyeden alıntı
    Merhaba;

    3 şey de bu durum söz konusudur.

    1-Google bomb.

    Eğer bir kelime de aşırı şekilde gerekli gereksiz link kasarsanız google sizi o kelime den siliyor.Sitenizin misal 1. 000 tane indexli sayfası var. ama sizin 20.000 tane çoğu sitenizle alakalı olmayan linkleriz var o zaman o kelime de bomb yersiniz diğer adı filtre dir de.

    Bundan çıkmak için

    a)temanızı,tasarımınızı değişin

    b)içerik girin biraz

    c) sitenizi pigleyin

    d)mümkünse hostu taşıyın yada yeni ip alın

    Site daha sonra düzelecektir

    2-Yeni gelişen google indexlememesi

    Ben bunu belirttiğimde bana ters çıktılar ama google No spam yolunda.Bunun için en büyük siteler bile (wikipedia,r10 vs ) google dizine eklenmiş sayfaları bir ara silindi.

    Bunun nedeni mevcut sayfalar gözden geçiriliyor.Yeni sitelerinde sayfaları bir süre gözden geçtikten sonra toplu halde google dizine ekleniyor.

    Buna çözüm ise sadece beklemektir.Çünkü sonunda mutlaka değişiyor


    3- Title ile içeirğin farklı olması

    Şimdi örnek teknoloji blogunuz var.

    Title keyword de teknoloji haberleri yazıyorsunuz.Bcklink kasarkende teknoloji haberleri yazıyorsunuz.

    ama bir süre sonra teknoloji haberleri yazmıyorsunuz sadece magazin oluyor içeriğiniz (misal) o zamanda düşürüyor google sizi sıralamadan

    Link kastığım sitelerde oldu, 0 backlinkle duran sitelerde, bu 5. sayfa filtresinin başka bir nedeni olmalı. Yani link kasılanda, kasılmayanda giriyor..
  • 17-05-2010, 16:42:37
    #4
    Aynen yakup attım sana bı pm ıyıce ıncele aynı dert
  • 17-05-2010, 17:46:18
    #5
    MaviStar adlı üyeden alıntı
    Aynen yakup attım sana bı pm ıyıce ıncele aynı dert
    Siteye baktım, seninki benim bahsettiğim filtreden biraz daha farklı. Atıyorum senin içeriklerden "Asansörlü Evden eve" bu aramayı yapınca 1. sayfada çıkıyor. Sadece ana kelimende 6. sayfadasın. Daha önce 1. sayfada ise, morelini bozma, aynen dewam et, geri gelecektir. Yani siteye toptan filtre atılmamış, hatta birçok aramada oldukça güzel yerlerde. Galiba tek kelimelik bir filtre, oda düzelir.
  • 17-05-2010, 17:47:38
    #6
    Gelmior gelmior gelmir (: 6 ay oldu sen bna sıtenı pmle ben senınkıne bakam bır
  • 17-05-2010, 18:10:52
    #7
    Tecrübe kazandığım bir olayı anlatayım, google aynı ip deki sitelere aynı muameleyi gösteriyor, aynı ip de olan 4 sitem aynı anda filtreye girdi ve aynı anda filtreden çıktı, bazen hit düşüşü yaşanında 4 sitede birden düşüyor düzelince 4 sitede birden düzeliyor, tesadüf olduğunu sanmıyorum. vps alıp tüm sitelere farklı ip verdiğin iyi oldu kanka, en azında kurunun yanında yaş yanmaz.
    kadınım "Zekanın sınırı vardır fakat aptallık sonsuzdur." A.Einstein
  • 17-05-2010, 18:13:04
    #8
    bydewa adlı üyeden alıntı
    Tecrübe kazandığım bir olayı anlatayım, google aynı ip deki sitelere aynı muameleyi gösteriyor, aynı ip de olan 4 sitem aynı anda filtreye girdi ve aynı anda filtreden çıktı, bazen hit düşüşü yaşanında 4 sitede birden düşüyor düzelince 4 sitede birden düzeliyor, tesadüf olduğunu sanmıyorum. vps alıp tüm sitelere farklı ip verdiğin iyi oldu kanka, en azında kurunun yanında yaş yanmaz.
    inş kanka, eski siteler neysede yeni siteler açtım onlara bari bişi olmasa

    Bu seferde aynı ip bloğunda olduğundan bişi olmasın
  • 17-05-2010, 18:47:03
    #9
    hocam sanki benim derdimi anlatıyorsunuz. aynı sorun bendede var . sizin sorununuzla aynı. pm attım incelermisiniz