• 20-04-2010, 12:20:47
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar.
    Kafama takılan bir şey var;

    örneğin ufak çapta bir kaç tane site açacağım.
    xxxx.com dddd.com eeee.com şeklinde açmak mı daha mantıklı yoksa mevcut bir domain üzerinden subdomain şeklinde xxxx.domain.com, dddd.domain.com, eeee.domain.com şeklinde açmak mı mantıklı?

    Büyük projelerde tabiki ayrı domain ancak ufak siteler için subdomainlerde iş görmek sıkıntı yaratmaz sanırım?
  • 20-04-2010, 12:22:15
    #2
    xxxx.com dddd.com eeee.com böyle açmak daha mantıklı
  • 20-04-2010, 12:22:58
    #3
    Eğer adsense kazanç amaçlı site açacaksan kesinlikle ayrı bir domain ile başla zira ana domain banlandığı zaman tüm subdomainlerde banlanır.