Evet ben hollanda lokasyonluyum kardesim
Hollanda lokasyonluyum .
1 iken 3 oldu güncelleme yaşadım .
Teşekkürler kardeşlerim.Benim ekran görüntülerimde değişme yok aynı henüz bir değişiklik yok deli olmamak elde değil.Zaman olarak ne zaman güncelleme aldınız acaba.