SanalparK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet ben hollanda lokasyonluyum kardesim
YouGez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hollanda lokasyonluyum .

1 iken 3 oldu güncelleme yaşadım .
Teşekkürler kardeşlerim.Benim ekran görüntülerimde değişme yok aynı henüz bir değişiklik yok deli olmamak elde değil.Zaman olarak ne zaman güncelleme aldınız acaba.