Bydvt_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Acaba siteniz sandboxa girdimi ki çıksın

Hitiniz 50'yi geçmedi diye sandboxta diyemeyiz.
hocam ne peki bu durum info yok cache yok 1 aylık konu hala google indexliyecek diye bekliyorum tamam zamanında db yi kabarmak için özgün içeriğin yanında botla konu bastım biraz bazı yerlere onları kaldırdım baştan siteyi tasarladım backlinkleri kaldırdım baştan seo yaptım oyunla alakasız bölümlerimi bile kaldırdım reklamları kaldırdım 1 sayfa rapor yazdım yolladım yazık günah şu emeklerimize ya

1 aylık konuların indexini göremeyince insanın bütün şevki tadı tuzu kaçıyor lanet ediyor insan ya