• 12-03-2010, 13:51:35
    #1
    Siteyi güncel tutmak adına aynı ipden farklı isimlerle yorumlar yazsak ne gibi faydası ya da zararı olur? Google aynı ipden yorum girildiği için spam olarak algılarmı?
  • 12-03-2010, 13:53:55
    #2
    Bence Google'yi bu konuda fazla büyütmüşsün gözünde
    Kişisel görüşüm. Aşırıya kaçılmadıkça yorumların aynı ipten olup olmaması çokta önemli değil..
  • 12-03-2010, 14:01:44
    #3
    Kendi sitendeki yorum yazarlarinin ipsini bulma gibi bi luksu yok google in. bi siteninde bence guncel ve ilgi gosterilen site oldugunu gosteren en onemli unsur yorum.
  • 12-03-2010, 14:03:25
    #4
    sıkıntı olmaz abi,
    farklı sitelere aynı ipten backlink kasanlarla karıştırmışsın sen..
  • 12-03-2010, 14:03:36
    #5
    analytics kullanma veya yorum yazacağın sayfada ne analytics nede adsense olsun, her ikisinide kaldır. öyle yorum yaptığın takdirde ip bulunma gibi birşey söz konusu bile olamaz.
  • 12-03-2010, 14:12:52
    #6
    yorum da seo nun bir parçası.
    yorum ne işe yarar ?
    sitenizdeki konunun güncel olmasını sağlar.
    arama motorları tarafından hızlı indexlenmesini sağlar.
    arama motorlarında üst sıraya çıkmanızı sağlar ( konu olarak ). ve belkide daha bilmediğimiz birkaç özellik daha vardır.
  • 12-03-2010, 14:15:10
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bişey olmaz hocam istediğin kadar yorum yap
  • 12-03-2010, 14:23:04
    #8
    her hangi bir sıkıtısı yok sadece çok fazla abartmamak gerek her mesajada sağol teşkekkürler vs kısa cümleler yazma bence .
  • 12-03-2010, 14:26:09
    #9
    Yorum yazmak yazı için yararlıdır.

    Güncel tutar buna benzeri faydaları vardır.