Hitlerimde'de düsüs yasiyorum, bunun sebebi ne olabilir acaba? Indexleniyormuyum anlamadim
7
●400
- 03-03-2010, 16:37:42Arkadaslar baslik umarim dogrudur. Benim film sitemde bir gariplik hissetim üc gündür, konu aciyorum googlede site ismini yaziyorum; indexlendi diyor. Ama son 24 saat indexine baktigimda hic birsey bulamiyor.
Hitlerimde'de düsüs yasiyorum, bunun sebebi ne olabilir acaba? - 03-03-2010, 17:13:49Evet iceriklerim C/P üzerine. Index aliyorum, googlede gösteriyor ama index sayim yükselmiyor ve son 24 saat'e bakinca hic bir sonuc cikmiyorErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-03-2010, 17:28:57Özgün icerik ekledim. Index aldi diyor site adini yazinca, ama son 24 saat'e bakinca hic bir sonuc göstermiyor.:S Bu yüzden sanirim hitim'de düstüErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-03-2010, 22:23:532 gündür bende de benzer sorun var
C/P içerik giriyorum index i almasına alıyor ama yavaşladı ve az almaya başladı biraz 18 açıyorsam 15 alıyor son 24 saatimde de sorun yok görüyorum hepsini ancak ana sayı yine 2 gündür 47 - 48 k arası gidip geliyor
Dalgalanmadır deyip geçiyorum .
Ama google da gelip 1 konu okuyup çıkıyor hayırdır inşallah .