• 18-02-2010, 12:34:06
    #1
    PHP ile etiketleri site haritasına çevirdim ama ne zaman göndersem sarı işaret çıkıyor. Bi türlü yeşil olmuyor nedeni ne olabilir ?

  • 20-02-2010, 01:33:06
    #2
    Kimsenin fikri yok mu ?
  • 20-02-2010, 01:38:29
    #3
    sorunu bu aralar herkes yaşıyor rebots dosyanızı kontrol edin
  • 20-02-2010, 03:35:11
    #4
    Yok hocam 3 farklı site haritası gönderiyorum, 2 sinde problem yok ama şu etiket versiyonda paso sarı çıkıyor. Diğerlerinde de 4-5 gün süreyle sarı oldu, kırmızı oldu ama şu an için sorun yok. Belki bu da düzelir bi süre sonra. Biraz araştırdım, site haritaları da valid, beklemekten başka çare yok sanırım.
  • 20-02-2010, 03:36:24
    #5
    Tıkladığınızda sorunu detaylı yazıyordu hocam.
    Bir tıklayında çevirin bakalım.
  • 20-02-2010, 04:53:05
    #6
    grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tıkladığınızda sorunu detaylı yazıyordu hocam.
    Bir tıklayında çevirin bakalım.
    Evet hocam dediğin gibiymiş, bi hata varmış cidden, ne olduğunu görünce jeton düştü. Düzelttim şimdi, hepsi yeşil oldu. Teşekkür ettim. ++