çok basit bir işlemi neden bu kadar abartıyorsunuz arkadaşlar.
standart bir kayıt ekleme işlemi.
hemen hemen hepimizin sitesinde olan bir giriş aşaması ve sonrasında email onayı bile gerektirmeyen bir üyelik kaydı.profilinize de linkinizi ekledinizmi olay bitiyor.