Hayır, bende aynı yapıyı - oto subdomain - kullanacaktım. Fakat Google açısından normal sayfa linkinden farksız oluyor. Google anlıyor =) Yanlız, ne derecede etki ediyor bilmiyorum ama kesinlikle subdomain saymıyor. Ben manuel oluşturdum. Manuel ile oto arasında dağlar kadar fark var.