• 11-01-2010, 11:47:45
    #1
    3 Gün Önce Ad-Soyaddan Oluşan Bir Blog Açtım, Ama Google Sitemi Ne İnfoladı Ne de İndexledi.Webmaster Tools'tan Sitemap.xml'i Yolladım.Sadece 1 URL Dizine Eklendi Diyor.Acaba Biraz Daha mı Beklemeliyim?
  • 11-01-2010, 12:17:22
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bir iki gün içinde indexlenir sitemap ekledıysen
  • 11-01-2010, 12:19:39
    #3
    Üyeliği durduruldu
    nedir bu acele insanlardaki anlamyorum. biraz sabredin.