• 05-01-2010, 15:35:34
    #1
    Yaklaşık 7-8 ay önce ceza yedim ve pr 4 ten 3 e düşmüştü. Aradan 1 ay geçti pr 0 a düştü ve yaklaşık 6-7 aydır her güncelleme beni teğet geçiyor hep 0 hep 0. 3-4 kere yeniden değerlendirme isteği gönderdim onunda hiç faydası olmadı hala 0.

    Pr durumunu eski haline nasıl getirebiliriz? Özgün içerik gir link al falan demeyin çünkü o işi ben 3 yıldır yapıyorum zaten. (www.gokhanblog.com)

    Bu arada bu temayı üzerinde düzenlemeler yaparak kullanmayı düşünüyorum: http://depinque.blogspot.com Sizce güzel mi?
  • 05-01-2010, 16:05:19
    #2
    Alıntı
    Bu arada bu temayı üzerinde düzenlemeler yaparak kullanmayı düşünüyorum: http://depinque.blogspot.com Sizce güzel mi?
    Üstünde oynamalar yaparak geliştirirsen şuan kullandığından çok çok güzel olur düşüncesindeyim. Pagerank değerine gelince zaten bilinen şeyleri yapıyorsan belki uzun olacak ama beklemelisin...
  • 05-01-2010, 16:52:06
    #3
    Eyvallah. Bi aksilik olmazsa 1-2 gün içinde bu temaya geçicem.